Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matossa imeytynyttä koiranripulia - saako pois

Vierailija
12.04.2012 |

Huh, minulla on hoidossa sukulaisen pieni koira ja sillä oli tullut sisälle ripulikakka kun olin kaupungilla asioilla. Valitettavasti kakka on tullut olohuoneen täysvillaiseen paksuun mattoon, vielä valkoiseen osaan sitä, ja jo imeytynyt koska on ollut ihan vesivelliä. Nyt näkyy iso vaaleanruskea läikkä matossa ja haisee kaamealta :-o

Yritin hinkata yleispesuaineeseen kastetulla rätillä mutta edelleen on ruskea läikkä ja hajua, ilmeisesti ei hyvin lähde koska matto on paksu ja tiivis ja paska jo imeytynyt syvälle. Saako tätä enää kotikonstein millään pois?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kokemusta ihmislapsen ripulikakasta matossa eikä siinä muu auttanut, kun viedä pesulaan.. Siellä puhdistui hyvin.

Vierailija
2/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie matto pesulaan jos on villamatto, halvemmaksi tulee pesettää arvokas matto kuin pilata se kotikonstein,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan taida uskaltaa yrittää mitään kotikonsteja ettei mene alle puoli vuotta vanha suhteellisen kallis matto pilalle täysin vaan kiikutan pesulaan.

Ja taidanpa vähän poistella mattoja huoneista ennen kuin seuraavan kerran jätän hoitokoiran sinne yksinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän