Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pesupähkinöistä?

Vierailija
12.04.2012 |

Ostin prismasta merenneidon pesupähkinöitä. Kiinnostas kuulla hyvät ja huonot puolet :D en oo ite ikinä käyttäny noita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli verrattu eri pesuainevaihtoehtojen pesutehoa. Pesupähkinöiden kohdalla todettiin pesuteho olemattomaksi.

Vierailija
2/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne värjäävät eivätkä pese kunnolla hiostuneita vaatteita. Lisäksi ne murenivat niille tarkoitettuun pesupussiin, jolloin ne muruset tuli läpi ja tarttuivat vaatteisiin mikä taas aiheutti kutinaa. Olen luopunut pesupähkinöiden käytöstä, vaikka kovin mielelläni olisin valinnut ne juuri ekologisuutensa vuoksi.

En tiedä, ovatko prisman pesupähkinät sitten erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut netin kautta samu-pähkinöitä. Minun mielestäni ne toimivat paremmin kuin luontaistuotekaupasta ostetut mitälie-merkkiset.

Eivät murene, vaan voi käyttää samat useamman kerran. En ole edes vaatinut niiltä mahdottomia pesutuloksia. Olen käyttänyt alusvaatteisiin, lakanoihin, pyyhkeisiin ym. sellaisiin, jotka pestään tarpeeksi pitkään ja kuumassa, jossa pähkinöistä ehtii pesutehoa liueta.

Positiivisia puolia ovat ekologisuus ja pyykin pehmeys ja hajuttomuus ilman huuhteluainetta, tai huuhteluun käytän vain etikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi