osaatko harottaa sormet niin että pikkurilli-nimetön on pari ja keski-ja -etusormi on pari?
Väliin jää siis kunnon rako ja nuo parit pysyy tiiviisti kiinni toisissaan?
Kommentit (26)
Kyllä osaan! Olen aina osannut! Live long and prosper.
Lapsena opettelin. Että nano nano sinnekin vaan :)
oikein sujuvasti. Oikealla ei onnistu.
Mutta minä en osaa iskeä silmää kuin vasemmalla silmällä.
helposti ja vasemmalla vaatii hieman ponnistusta.
miksi en osaisi ohjata sormieni lihaksia? olisin huolestunut jos ei onnistuisi.
Ja kokeilkaas silleen hauskasti, että ensin nuo "parit", ja sitten nopsa vaihto keskisormi-nimetön parina ja etusormi-pikkurilli yksin erillään. Ja silleen sitten eestaas...
ja myös niin, että vaihdan vuorotellen nimettömän ja keskisormen pariksi ja sitten taas reunimmaiset 2 ja 2. Siis eestaas saksiliikettä kummallakin kädellä yhtäaikaa.
Osaan myös piirtää esim. oikean käden sormella samaan aikaan O-kirjainta ympäri-ympäri ja saman puolen jalalla lattiaan isoa kaunokirjoitus-D:tä.
En kyllä osannut kuvitellakaan, että joku ei osaisi. Miksei joku sitten osaa? Onko tämä samanlainen juttu kuin esim. kielen laittaminen rullalle?
Se ainakin on auttamut minua. Koskettimet, kitara, nokkahuilu ja muut melodica-pillit :D
Osaan myös vemputtaa nopeasti sormia vuorotellen niin, että vuoroin on tämä vulkanuslainen tervehdys ja vuoroin rako pikkusormen - nimettömän sekä keskarin-etusormen välillä = nimetön ja keskari yhdessä.
Kaikkea sitä on ollutkin aikaa ja intoa reenata.
en saa kieltä rullalle mutta osaan erotella sormet tolleen.
Saatteko kaikki varpaat haralleen, ihan irti toisistaan? Mä en saa niitä hievahtamaankaan.
Ja kokeilkaas silleen hauskasti, että ensin nuo "parit", ja sitten nopsa vaihto keskisormi-nimetön parina ja etusormi-pikkurilli yksin erillään. Ja silleen sitten eestaas...
Sitten osaan pistää silmät kieroon ja sen jälkeen pitää vasemman kierossa samalla kuin rupean pyörittämään oikeata :D Harjoittelin ihan tarkoituksella joskus 16-vuotiaana.
minun juttujani oli myös tuo D-kirjaimen piirtäminen jalalla ja toisen silmän pyörittely XD
saa kieltä rullalle, 22. Se on genetiikasta kiinni.
Mä osaan ton parien teon myös varpailla =)
Entäs muut?
Entä osaatteko laittaa pöydän pintaan joka toisen sormen (1,3,5) ja etusormi + nimetön ylös, ja toisesta kädestä päinvastoin (1,3,5 ylös, 2,4 pöydän pintaan) ja sit vaihtaa niiden paikkaa eestaas? Helppoa ku heinänteko! =)
Olen katsonut niin paljon Star Trekkiä että osasin sen tempun jo pienenä.
joo osaan