Miten voitte käydä työaikaan täällä AV:llä? Millaisia töitä
teette, kun työnkuva on istua koneella ja keskustella älyvapaalla? Eikö koskaan hävetä?
Toivottavasti, ette "tee töitä" veronmaksajien rahoilla...
Kommentit (13)
Miten ja milloin ne tekee on sinänsä sivuseikka. Tietyt ajat on, milloin homman on oltava valmis.
Kun tekee työnsä hyvin, jää välillä aikaa myös trollailla vauviksella. Ja ei todellakaan hävetä :)
Ja verovaroillani kustannan vuodessa varmasti monen av:läisen toimeentulotuet.
Hihi, täällä ilmittautuu yksi valtion palkkalistoilla oleva. Mahtaa sinua nyt v...aa.
Mulle maksetaan siitä, että organisoin työt ja saan muut ihmiset tekemään ne. Eikä hävetä yhtään. Mitä veroihin tulee, niin tää mun työnantajafirma kyllä maksaa aivan jättisummia veroja Suomen valtiolle...
olen töissä valtiolla
kun tulee työt tehtyä niin mikäs siinä. Nytkin pidän ruokkista tietokoneella.
kun työt on tehty niin ehtii vähän lusmuillakin. Sitäpaitsi tällä palkalla saa vähän laiskotellakin.
toisinaan on päiviä, kun en ehdi kommata tai edes lukemaan..
Virassa! Enkä edes tajua hävetä. ;D
tule töissä käytyä av:lla kertaakaan.
9
Mä saan melko vapaasti päättää työajan käytöstä, kunhan työt tulee tehtyä. Ja on mulla tauotkin.
niin en pistä pahaksi sitä että joskus täällä käyn...Tällä viikolla olen tehnyt 10-tuntisia päiviä ja tänäänkin tulee ainakin sen verran...
mä joudun välillä odotteleen, kun tietokone tekee tiettyjä ajoja ja skannauksia yms. Siinä välissä voi joko menettää hermonsa sen odottelun kanssa tai sitten pujahtaa esim. tänne av:lle...
Onhan meillä lakisääteiset lepoajat!