Persulasta kajahtaa: Ulkomaalaisille pakolliset hihamerkit...
Kommentit (62)
Silti yleistät minut muiden mukana vaikka et edes tunne minua. Haiskahtaa...hmmm...rasismin kaltaiselta ajattelutavalta; ).
olet selvästi väärässä puolueessa.
pesiytynyt paljon näitä tyyppejä joitten on pakko aina päästä sanomaan rumasti. Kansa sitten päättää, haluaako se tukea moista toimintaa ja mitä pitää tärkeinä arvoina. Kyllä mulla ainakin on kovassa kurssissa se ajajtus, että eduskunnassa yritetään rakentaa, ei rikkoa.
Puolueen johto on aina puuttunut näihin sopimattomuuksiin. Edustajille on jaettu varoituksia ja heitä on jopa erotettu.
Hakkarainen ja Halla-aho ovat saaneet jotain varoituksia, joista Halla-aho on lehdistölle oikein rehvastellut että ei vaikuta mitenkään mihinkään.
Soini on sanonut että rasismista tuomion saanut erotetaan puolueesta, vaan eipä erottanut Hirvisaarta.
Varapuheenjohtaja Eerolan natsipuolueen jäsenyydestä haaveillut avustaja muka erosi, mutta on edelleen hommissa koska ei saanut töitä. What the fuck?Ja niin edelleen. Soini on täysin kädetön rasistiensa kanssa. Kun Breivik tappoi ihmisiä, kaikki muut puoluejohtajat kyllä jouti tuomitsemaan, vain Soinin kohdalla kyseltiin mutta missä on Soini. Näin sitä saa mukavasti ambiguiteettia asioihin kun vähän vetkuttelee.
tuomitsemaan joukkosurmia? Mielestäni lähinnä ääliömaistä, kun tuollainen tragedia on jo tapahtunut, kilpailla siitä kuka sen parhaiten jälkikäteen tuomitsee. Mitä merkitystä sillä on?
Ei kai kukaan tervepäinen ihminen tuollaista ihannoi? Ei se Timo Soinikaan.
Silti yleistät minut muiden mukana vaikka et edes tunne minua. Haiskahtaa...hmmm...rasismin kaltaiselta ajattelutavalta; ).olet selvästi väärässä puolueessa.
Ja en kuulu puolueeseen, äänestin sitä kyllä.
Kuka on ulkomaalainen? Suomen ulkopuolella syntynyt ja myöhemmin Suomen kansalaisuuden saanut? Suomessa ulkomaalaiselle/ulkomaalaisille vanhemmille syntynyt?
Heheh. Etkö tosiaan huomaa nyt yleistäväsi itse ihan samalla tavoin kuin
suuresti vihaamasi "persut"?
Kaikki, joiden mielestä "kaikki somalit ovat raiskaajia" eivät ole persuja. Kaikki persut eivät ajattele että kaikki somalit ovat raiskaajia.
Maahanmuuttajat tekevät 70% pk-seudun raiskauksista. Silti KAIKKI maahanmuuttajat eivät ole raiskaajia.T: "Persu"
Minä kyllä huomaan yleistäväni, mutta ainoa kansanryhmä joka saa nauttia yleistyksistäni on persut, koska tiedän heidän hyväksyvän tällaisen puhetavan. Heidän mielestään tällainen on vain huumoria eikä kenenkään pitäisi siitä loukkaantua, joten minun ei tarvitse heidän kohdallaan ottaa huomioon inhimillisiä tunteita nettiviestinnässä.
johtaja tuomitsee joukkomurhat ja toivon että niin tapahtuu niin kauan kuin elän.
Minä kyllä huomaan yleistäväni, mutta ainoa kansanryhmä joka saa nauttia yleistyksistäni on persut, koska tiedän heidän hyväksyvän tällaisen puhetavan. Heidän mielestään tällainen on vain huumoria eikä kenenkään pitäisi siitä loukkaantua, joten minun ei tarvitse heidän kohdallaan ottaa huomioon inhimillisiä tunteita nettiviestinnässä.
Jos hihamerkkejä ei tilata Kiinasta, tämä voisi pelastaa suomalaisen tekstiilituotannon. Kai näitä hihamerkkejä pitäisi ostaa useampi per kansalainen, jotta kävisivät yhteen muiden vaatteiden kanssa, eli puhumme mahdollisesti jopa 20 miljoonan hihamerkin tilauksesta. Vaan vieläkö löytyy yhtään toimivaa rättitehdasta tästä maasta?
Heheh. Etkö tosiaan huomaa nyt yleistäväsi itse ihan samalla tavoin kuin
Kaikki, joiden mielestä "kaikki somalit ovat raiskaajia" eivät ole persuja. Kaikki persut eivät ajattele että kaikki somalit ovat raiskaajia.
Maahanmuuttajat tekevät 70% pk-seudun raiskauksista. Silti KAIKKI maahanmuuttajat eivät ole raiskaajia.T: "Persu"
Ehdotan että luet oman tekstisi uudelleen niin huomaat sen olevan aika absurdi: "Minä kyllä huomaan yleistäväni, mutta ainoa kansanryhmä joka saa nauttia yleistyksistäni on persut, koska tiedän heidän hyväksyvän tällaisen puhetavan".
Eli jälleen väität tietäväsi mitä joku yksilö jossain hyväksyy tai ei hyväksy.
Kuka muuten kuuluu viiteryhmään "persu"?
Olet etukäteen päättänyt mikä on oikein ja mikä väärin, ja minä en ylensä jaksa netissä tapahtuvaa juupas/eipäs kinaamista joka ei johda mihinkään. Se sinulle suotakoon. Hyvää päivänjatkoa. : )
Persujen kootut vitsit:
- Lapsen nahasta olisi kiva tehdä kirjan kannet
- Somalit, lesbot ja homot pitäisi pakkosiirtää Ahvenanmaalle
- Kreikalaisten pitäisi laittaa panssarit omiaan vastaan
- Nuoret pitäisi laittaa pakkotyöhön
- Kikkarapään turpaan vetäminen voi olla ihan oikeutettu juttu
- Romanikerjäläiset pitäisi muiluttaa rajantaakse eli viedä yllättäen, väkivaltaisesti ja laittomasti
- Ulkomaalaisille, ruotsinkielisille ja seksuaalivähemmistöille pitäisi laittaa hihamerkit.LMAOF
Naureskelen itseni tärviölle. Se, että persut todella ovat laukoneet tällaisia 'vitsejä' on aivan uskomatonta ja osoittaa vain, että heidän huumorintajunsa on erittäin heikko. Mikä ei tule yllätyksenä aivotutkijoille, jotka tietävät älykkyyden ja kehittyneen huumorintajun asuvan samassa paikassa. Jos ihmiseltä puuttuu toinen näistä asioista, myös se toinen yleensä puuttuu.
nämä edelläolevat vitsit noin kovasti naurattavat.
T: Persu
olen huumorin ystävä ja mielestäni on hauska, että poliitikotkin voivat vitsailla. Se vain ihmetyttää, että nämä perussuomalaisten vitsit ovat aina niin natsihenkisiä (ja samalla he ihmettelevät, miksi natsikorttia vilautellaan heille niin usein).
Kertoisivat välillä vaikka blondivitsejä, niin ei olisi niin arka aihe. Tai vaikka kukkahattutäti-vitsejä. Kaikkein hauskinta olisi keksiä Hakkarais- tai Halla-aho-vitsejä, mutta niin huumorintajuisia eivät taida sentään olla ;)
Kun yksi persu kirjoittaa netissä typeryyksiä, on ok leimata heidät kaikki.
Kun yksi somali raiskaa, kyse on yksilöstä, ja muistutetaan ettei sen perusteella saa leimata koko ryhmää.
Tärkein ero on asema. Yksittäinen rasisti saa huudella mitä haluaa, vaikka kuuluisi persuihinkin. Sen sijaan kansanedustajan, avustajan tai vaikka poliisin pitää miettiä puheitaan tarkemmin, koska on auktoriteettiasemassa, jossa edustaa myös puoluettaan tai poliisivoimia tms. isompaa kokonaisuutta, joka ei saa olla puolueellinen eikä edes "huumoristinen".
Raiskaus tietysti on rikos joka tapauksessa, eli ei siitä enempää. Persuiluun verrattava iso juttu olisi, jos joku somalien virallinen edustaja (tai muuten julkisessa asemassa oleva somali) naureskelisi ja puolustelisi raiskausta ja raiskaajaa. Näetkö eron?
Vihreillä on omat linkolansa. Jos Linkola olisi kansanedustaja, hänen juttunsa varmasti kiellettäisiin ja varotettaisiin mm. julkisesti ihailemasta sairauksien ja sotien vaikutusta väkilukuun. Yksittäisenä ääriajattelijana saa puhua, kunhan ei sorru laissa määriteltyihin rikoksiin puheissaan (kiihotus kansanryhmää vastaan jne)
olen huumorin ystävä ja mielestäni on hauska, että poliitikotkin voivat vitsailla. Se vain ihmetyttää, että nämä perussuomalaisten vitsit ovat aina niin natsihenkisiä (ja samalla he ihmettelevät, miksi natsikorttia vilautellaan heille niin usein).
Kertoisivat välillä vaikka blondivitsejä, niin ei olisi niin arka aihe. Tai vaikka kukkahattutäti-vitsejä. Kaikkein hauskinta olisi keksiä Hakkarais- tai Halla-aho-vitsejä, mutta niin huumorintajuisia eivät taida sentään olla ;)
Persujen kootut vitsit:
- Lapsen nahasta olisi kiva tehdä kirjan kannet
- Somalit, lesbot ja homot pitäisi pakkosiirtää Ahvenanmaalle
- Kreikalaisten pitäisi laittaa panssarit omiaan vastaan
- Nuoret pitäisi laittaa pakkotyöhön
- Kikkarapään turpaan vetäminen voi olla ihan oikeutettu juttu
- Romanikerjäläiset pitäisi muiluttaa rajantaakse eli viedä yllättäen, väkivaltaisesti ja laittomasti
- Ulkomaalaisille, ruotsinkielisille ja seksuaalivähemmistöille pitäisi laittaa hihamerkit.LMAOF
Väännän nyt teille kaikille rautalangasta:
Jos yksi ääliö-persuedustaja kirjoittaa netissä jotain, se ei ole kaikkien puolueen jäsenten ja sitä äänestäneiden kollektiivinen mielipide.
Yrittäkää nyt vihdoin hyväksyä se, että vaikka joitain ääliöjuntteja on eduskuntaan persujen riveistä äänestetty (toisten ääliöjunttien toimesta), kuuluu puolueeseen myös ihan fiksuja asioita ajavia koulutettuja ihmisiä.Lopettakaa tuo typerä yleistäminen, joka on samaa luokkaa näiden kanssa "kaikki mamut ovat raiskaajia" tai "kaikki vihreät polttavat pilveä".
Äänestin persuedustajaa, mutta en todellakaan Halla-Aholaisesta suuntauksesta.
joka ikiseen puolueeseen ja sen kannattajiin liitetään stereotypioita. Persuilla ne nyt vaan on aika paljon rankemmat kuin muilla. Kyllä siinä totuuden siementä on.
Stereotypiat ja yleistykset jotka kohdistuvat tähän yhteen puolueeseen ovat ok ja niissä on "totuuden siementä", mutta muihin ryhmiin kohdistuvissa yleistyksissä ei ole?
Tapasi keskustella on hieman lapsellinen "älä inise" -kommentteineen.
Mutta: en jaksa enää tätä keskustelua, koska alkaa tuntua että olen tällaisen yläpuolella ; ).
Siirryn muihin hommiin.
Persujen kootut vitsit: - Lapsen nahasta olisi kiva tehdä kirjan kannet - Somalit, lesbot ja homot pitäisi pakkosiirtää Ahvenanmaalle - Kreikalaisten pitäisi laittaa panssarit omiaan vastaan - Nuoret pitäisi laittaa pakkotyöhön - Kikkarapään turpaan vetäminen voi olla ihan oikeutettu juttu - Romanikerjäläiset pitäisi muiluttaa rajantaakse eli viedä yllättäen, väkivaltaisesti ja laittomasti - Ulkomaalaisille, ruotsinkielisille ja seksuaalivähemmistöille pitäisi laittaa hihamerkit. LMAOF
Naureskelen itseni tärviölle. Se, että persut todella ovat laukoneet tällaisia 'vitsejä' on aivan uskomatonta ja osoittaa vain, että heidän huumorintajunsa on erittäin heikko.
Suosittelen että haet apua itsellesi, jos sinua nämä edelläolevat vitsit noin kovasti naurattavat. T: Persu
että kehität luetun ymmärtämisen taitoasi. Se on oikeasti ihan kiva taito nykymaailmassa.
voi tietää, koska persu vitsailee ja koska ei? Miten sellaista voi äänestää, kun ei tiedä, mikä vaalilupauksista on vain läppää? Kun ne vitsit ja tosipuheet liippaa kuitenkin aika läheltä toisiaan usein.
Kun yksi persu kirjoittaa netissä typeryyksiä, on ok leimata heidät kaikki.
Kun yksi somali raiskaa, kyse on yksilöstä, ja muistutetaan ettei sen perusteella saa leimata koko ryhmää.Tärkein ero on asema. Yksittäinen rasisti saa huudella mitä haluaa, vaikka kuuluisi persuihinkin. Sen sijaan kansanedustajan, avustajan tai vaikka poliisin pitää miettiä puheitaan tarkemmin, koska on auktoriteettiasemassa, jossa edustaa myös puoluettaan tai poliisivoimia tms. isompaa kokonaisuutta, joka ei saa olla puolueellinen eikä edes "huumoristinen".
Raiskaus tietysti on rikos joka tapauksessa, eli ei siitä enempää. Persuiluun verrattava iso juttu olisi, jos joku somalien virallinen edustaja (tai muuten julkisessa asemassa oleva somali) naureskelisi ja puolustelisi raiskausta ja raiskaajaa. Näetkö eron?
Vihreillä on omat linkolansa. Jos Linkola olisi kansanedustaja, hänen juttunsa varmasti kiellettäisiin ja varotettaisiin mm. julkisesti ihailemasta sairauksien ja sotien vaikutusta väkilukuun. Yksittäisenä ääriajattelijana saa puhua, kunhan ei sorru laissa määriteltyihin rikoksiin puheissaan (kiihotus kansanryhmää vastaan jne)
että tuossa asemassa näiden kommenttien viljely on ääliömäistä. Kommentti nyt oli muutenkin ääliömäinen.
Vitsiksi toki varmasti tarkoitettu, mutta...
Persujen kootut vitsit: - Lapsen nahasta olisi kiva tehdä kirjan kannet - Somalit, lesbot ja homot pitäisi pakkosiirtää Ahvenanmaalle - Kreikalaisten pitäisi laittaa panssarit omiaan vastaan - Nuoret pitäisi laittaa pakkotyöhön - Kikkarapään turpaan vetäminen voi olla ihan oikeutettu juttu - Romanikerjäläiset pitäisi muiluttaa rajantaakse eli viedä yllättäen, väkivaltaisesti ja laittomasti - Ulkomaalaisille, ruotsinkielisille ja seksuaalivähemmistöille pitäisi laittaa hihamerkit. LMAOF
Naureskelen itseni tärviölle. Se, että persut todella ovat laukoneet tällaisia 'vitsejä' on aivan uskomatonta ja osoittaa vain, että heidän huumorintajunsa on erittäin heikko.
Suosittelen että haet apua itsellesi, jos sinua nämä edelläolevat vitsit noin kovasti naurattavat. T: Persu
että kehität luetun ymmärtämisen taitoasi. Se on oikeasti ihan kiva taito nykymaailmassa.
Maahanmuuttajat tekevät 70% pk-seudun raiskauksista. Silti KAIKKI maahanmuuttajat eivät ole raiskaajia.
T: "Persu"