Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ok. että päiväkodissa lainataan toisille lapselle toisten kumppareita ja jne.?

Vierailija
11.04.2012 |

Siis mitä mieltä olet asiasta ja onko tämä ihan yleinen käytäntö?

Asia tuli mieleen, kun nyt oma lapsi on päiväkodissa.

Olin joskus harjoittelussa päiväkodissa ja muistan sieltä sellaisen tapauksen, että jollakin lapsella ei ollut kumppareita ja sille oltiin laittamassa toisen lapsen kumppareita (siis tämä lapsi oli poissa silloin) jalkaan ulos mentäessä.

Minä en vain halua, että minun lapseni kenkiä tai vaatteita lainataan päiväkodissa toisille lapsille. Pitääkö minun kertoa tämä toive päiväkodissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä opitaan solidaarisuutta.

Mietipä, kun se onkin kerran sun lapsesi, joka seisoo jalat märkinä pihalla, kun kumpparit ei oo osuneet matkaan.

Vierailija
2/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työntekijänä voin sanoa, että ei ole yleinen käytänntö. En muista, että kenkiä tai muita vaatteita olisi lainattu koskaan,saappaat on ollut toisella lapsella lainassa yhden kerran. Keli oli tosi kurja eikä varasaappaita ollut, lainasta kyllä kerrottiin vanhemmille. Pelisilmää vaatii. Mutta siis ei meillä ainakaan, paitsi tuo yksi saapaslaina.Itse en lainailisi toiselle lapselle mitään muuta kuin korkeintaan ne saappaat, äärimmäisessä pakkotilanteessa, ei siis kenkiäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok

Vierailija
4/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole ok.

mihis se raja sitten vedetään....collegepaitaan vai aluspöksyihin?

miten todellista tuo sitten onkaan.... jos kumppareita tarvitaan, ne menee meidän ipanan omaan jalkaan, jos meidän ipana ei ole tarhassa, ei ole kumpparitkaan.

jäin vielä miettimään....meidän 5-vuotiaalla on joku "imeskelen hihat ja hanskat ja pyyhin nenäni paitaan"-vaihe meneillään, joten jos hänen kamppeitaan lainailtaisiin, niin vetäisi se toinenkin äiti herneen nenään :)

Vierailija
5/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on senverran pk:n varavaatteita ja saappaita, etten muista tilannetta jossa lasten henk. koht. tavaroita lainattaisiin

Vierailija
6/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua kenkien vaihtelua. Minulla on ollut nuorena sitkeä sieni-ihottuma ja sitä en halua lapselleni. Syylätkin tarttuvat kengistä.

Vierailija
7/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvaton käyttöönotto!

ja kyllä moista rikosta harrastan päiväkodissa säännöllisesti, et päästään ulos ylipäänsä...

Vierailija
8/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että kaikenmaailman syyhypunkkiset kuolaajat käyttää meidän vaatteita.

Vierailija
9/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoksen määritelmä: oikeuden vastainen teko, johon on säädetty rangaistus.

Joo, ei nyt ihan lakiin perustuva rikos, mutta "rikos kumminkin"

Vierailija
10/10 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ei ole omia kumppareita mukana, niin pysyköön sitten sisällä. Muistakoot ne vanhemmat tuoda seuraavaksi päiväksi.