Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa olette tutustuneet uuden kumppanin lapseen/lapsiin?

Vierailija
11.04.2012 |

Mietin mikä olisi sovelias aika. Haluaisin itse tutustua kunnolla ja kauan ennen kuin hämmennän lapsia uudella aikuisella.

Mutta mikä sitten on sopiva aika odottaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitkään mietittiin, että tää juttu on varmasti sellaisella pohjalla, että molemmat haluavat pitkän suhteen.

Vierailija
2/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta kuulostaa kuitenkin aika pitkältä ajalta, etenkin jos on jo vähän varttuneemmat aikuiset kyseessä, jotka haluaisivat vielä yhteisiäkin lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuutta yhteiseen lapseen.. eikä aikomusta muuttaa yhteen =)

Vierailija
4/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan ei ollut, joten 3 kk... nyt ollaan oltu vuosi yhdessä, emmekä ole muuttamassa yhteen. Etäsuhde ... ja aiomme pitää sen sellaisena.

Vierailija
5/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuko lapsen iästä teidän mielestänne?

Vierailija
6/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei. Taisi siinä kolmisen kuukautta vierähtää, ennenkuin uteliaat tyttöset tapasin. Olivat odottaneet näkemistä jo aiemmin, itse arvasivat, että iskällä on naisystävä. En tiedä mistä päättelivät, mitään tavaroita en ollut jättänyt miehen luo, ei soiteltu lapsiviikonloppuina tms. Arvasivat vain ja kysyivät eikä isänsä alkanut olemassaoloani kieltelemään. Teinejä jo olivat tuolloin.

Itse olisin odottanut kauemmin, mutta homma alkoi kääntyä niin päin, että tyttäret alkoivat ihmetellä, miksi minua ei heille esitellä, onko tässä jutussa jotain kummallista, olenko jotenkin tavallisuudesta poikkeava, eikö isä halua heitä ja minua tutustuttaakaan jne. Katsoimme sitten parhaaksi tavata porukalla, tämän jälkeen isäviikonloput taas rauhoitettiin pääasiallisesti isälle ja tyttärille (piipahdan välillä kylässä, muuten hoidan omaa kotia ja ystävyyssuhteita, mökki- ja vklmatkoja on joitain tehty koko porukalla). Emme siis edelleenkään asu miehen kanssa yhdessä (pari vuotta nyt seurusteltu) ja välit teinityttäriin ovat hyvät.

Vierailija
7/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi aika hankala tilanne siinä mielessä, että mies asuu toisessa maassa ja meillä on ollut kaukosuhde nyt melkein vuoden. Jossain vaiheessä täytyy miettiä muuttamista miehen maahan... Haluaisimme perustaa yhteisen perheen ja asua yhdessä. En kuitenkaan haluaisi heti työntyä miehen pienen pojan elämään ennen kuin olen varma, että elämä miehen kanssa onnistuu. Noh, järjestelykysymyksiä.

Vierailija
8/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvostus mieheni yli nelikymppiseen veljeen meni täysin, kun hän jälleen kerran viime jouluna noin kuukauden tutustumisen jälkeen oli jo esitellyt naisensa lapselleen ja toi naisen antamat joululahjat suvun yhteiseen jouluun jne. Edellisenä kesänä hän otti sen hetkisen naisensa (edellisenä viikonloppuna tapaamansa) viikoksi kesämökille ja lapsi tietenkin sielläkin.

Mitä tällaiselle tyypille pitäisi sanoa? Lasten ei tartte tutustua jokaiseen panemaasi naiseen?

Vierailija
9/9 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tutustutetiin lapset toistemma lapsiin sekä uuteen kumppaniin. Minusta ei kannata sotkea lasten elämää ennen kuin on itse varma että tämä suhde johtaa johonkin pitempiaikaiseen. lasten ei tartte tavata jokaista yhden yön juttua.