Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuttuisitko jos miehesi pelaisi vieraan läsnäollessa tietokonepeliä 2h?

Vierailija
11.04.2012 |

vieras=miehen kaveri..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lähtökohtaisesti kuulostaa. Ollaan lastenkin kohdalla puututtu siihen, että jos kavereita on kylässä niin voi tehdä jotain muuta kuin hakata tietokonetta niin että vieras seuraa sivulta.

Onko miehelläsi peliriippuvuutta? Pelit voivat olla niin hyviä, että ne koukuttavat. Puolisosta voi tuntua vaikealta sanoa aikuiselle ihmiselle, että nyt saa loppua se pelaaminen. Voi tuntua vaikealta ajatukselta sanoa niin aikuiselle ihmiselle, mutta peliriippuvaisen kohdalla se on juuri oikea menettelytapa.

T: aika-ajoin itsekin peliriippuvuudesta kärsivä

Vierailija
2/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, itsekin pidän peleistä Todella paljon ja tiedän että koukuttaa, mutta mielestäni pitää olla tilannetajua.. puoliso on ns. "isäpuoli" (10v mua nuorempi).. ei vaan oikeen nää nimenomaan isäpuolena ku on vielä lapsi itekkin :D. T. 34v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen kavereita tulee kylään, pistävät koneet ja ruudut vierekkäin ja pelaavat aamuun asti jotain battle3-peliä kuulokkeet päässä.. Koomisen näköistä, tilaavat vielä pitsat ja kaikki =D

Tiedä mitä nuoruutta yrittävät elää siinä uudestaan, mutta toisaalta saanpa itse käpertyä makkariin lukemaan hyvää kirjaa joten en valita =)

Vierailija
4/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras=miehen kaveri..

Vierailija
5/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehen kavereita tulee kylään, pistävät koneet ja ruudut vierekkäin ja pelaavat aamuun asti jotain battle3-peliä kuulokkeet päässä.. Koomisen näköistä, tilaavat vielä pitsat ja kaikki =D

Tiedä mitä nuoruutta yrittävät elää siinä uudestaan, mutta toisaalta saanpa itse käpertyä makkariin lukemaan hyvää kirjaa joten en valita =)

Meni multa vähän ohi se..

Vierailija
6/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pelaa tietokonepelejä.

Vierailija
7/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehen oma asia mitä tekee kavereidensa kanssa. Yleensä tosiaan pelaavat, toinen pelaa ja toinen katsoo. Ei siinä mitään pahaa ole.

Vierailija
8/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan edes valinnut miestä joka pelaa tietokonepelejä.

Et saanut pelata pienenä? Jäit kakkoseksi peleille?

Vierailija
9/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samahan se on, mitä se oman vieraansa kanssa tekee.

Vierailija
10/13 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanoisin miehen kaverille, että yritä viihtyä yksiksesi, minulla on muuta tekemistä.

Vierailija
11/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten suuttuisin jos tämän pelaamisen ajaksi parkkeeraisi kaverinsa vaimon ja lapset "minun vieraikseni".

Vierailija
12/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta muuten haittaa, jollei miehen kaveria haittaa? Haittasiko?

Vierailija
13/13 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuu tylsästi katsomaan vierestä toimettomana niin suuttuisin. Samoin siinä tapauksessa, jos itse joutuisin pitämään seuraa ja kaveri olisi kuitenkin halunnut seurustella nimenomaan miehesi kanssa.

Jos taas kaveri osallistuu pelaamiseen ja vaikuttaa, että molemmat nauttivat niin en suuttuisi. Siltikin ärsyttäisi, joten poistuisin kotoa tai ainakin huoneesta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi