suuttuisitko jos miehesi pelaisi vieraan läsnäollessa tietokonepeliä 2h?
Kommentit (13)
juu, itsekin pidän peleistä Todella paljon ja tiedän että koukuttaa, mutta mielestäni pitää olla tilannetajua.. puoliso on ns. "isäpuoli" (10v mua nuorempi).. ei vaan oikeen nää nimenomaan isäpuolena ku on vielä lapsi itekkin :D. T. 34v.
jos miehen kavereita tulee kylään, pistävät koneet ja ruudut vierekkäin ja pelaavat aamuun asti jotain battle3-peliä kuulokkeet päässä.. Koomisen näköistä, tilaavat vielä pitsat ja kaikki =D
Tiedä mitä nuoruutta yrittävät elää siinä uudestaan, mutta toisaalta saanpa itse käpertyä makkariin lukemaan hyvää kirjaa joten en valita =)
jos miehen kavereita tulee kylään, pistävät koneet ja ruudut vierekkäin ja pelaavat aamuun asti jotain battle3-peliä kuulokkeet päässä.. Koomisen näköistä, tilaavat vielä pitsat ja kaikki =D
Tiedä mitä nuoruutta yrittävät elää siinä uudestaan, mutta toisaalta saanpa itse käpertyä makkariin lukemaan hyvää kirjaa joten en valita =)
Meni multa vähän ohi se..
On miehen oma asia mitä tekee kavereidensa kanssa. Yleensä tosiaan pelaavat, toinen pelaa ja toinen katsoo. Ei siinä mitään pahaa ole.
En olisi koskaan edes valinnut miestä joka pelaa tietokonepelejä.
Et saanut pelata pienenä? Jäit kakkoseksi peleille?
mutta samahan se on, mitä se oman vieraansa kanssa tekee.
mutta sanoisin miehen kaverille, että yritä viihtyä yksiksesi, minulla on muuta tekemistä.
mutta sitten suuttuisin jos tämän pelaamisen ajaksi parkkeeraisi kaverinsa vaimon ja lapset "minun vieraikseni".
Mitäpä tuosta muuten haittaa, jollei miehen kaveria haittaa? Haittasiko?
Jos joutuu tylsästi katsomaan vierestä toimettomana niin suuttuisin. Samoin siinä tapauksessa, jos itse joutuisin pitämään seuraa ja kaveri olisi kuitenkin halunnut seurustella nimenomaan miehesi kanssa.
Jos taas kaveri osallistuu pelaamiseen ja vaikuttaa, että molemmat nauttivat niin en suuttuisi. Siltikin ärsyttäisi, joten poistuisin kotoa tai ainakin huoneesta :D
se lähtökohtaisesti kuulostaa. Ollaan lastenkin kohdalla puututtu siihen, että jos kavereita on kylässä niin voi tehdä jotain muuta kuin hakata tietokonetta niin että vieras seuraa sivulta.
Onko miehelläsi peliriippuvuutta? Pelit voivat olla niin hyviä, että ne koukuttavat. Puolisosta voi tuntua vaikealta sanoa aikuiselle ihmiselle, että nyt saa loppua se pelaaminen. Voi tuntua vaikealta ajatukselta sanoa niin aikuiselle ihmiselle, mutta peliriippuvaisen kohdalla se on juuri oikea menettelytapa.
T: aika-ajoin itsekin peliriippuvuudesta kärsivä