Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOUHELA VAI MARTSARI? Ja jos, niin mikä

Vierailija
11.04.2012 |

osoite tai kohta ko.alueella? Jos hakee rauhallista taloa ja kivaa kotia jossa viihtyä. Palveluitahan molemmista paikoista löytyy ainakin ruokakauppa. Kokemuksia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin suositella, hiljaista ja rauhallista, palvelut lähellä. Ja julkisille lyhyt matka. En näkisi mitään syytä sille etten muuttaisi joskus takaisin kivimäkeen. Kyllä mä ihan rauhassa uskalsin kulkea ja illalla vielä myöhään töistäkin kotiin, koskaan ei ollut mitään ongelmia.

Vierailija
22/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louhelan, mutta kannattaa tosiaan katsoa missä asunto on. Martinlaaksossakin on kivoja ja rauhallisia alueita, samoin Myyrmäessä (erityisesti ns. vanha Myyrmäki). Viherpuisto, Kivimäki ja Vapaala ovat myös kivoja. Luonto on lähellä, harrastusmahdollisuuksia löytyy ja yhteydet muualle ovat hyviä.

Nyrkkisääntö on, että asemien ja ostareiden lähistöt ovat levottomimpia, mutta ei tarvi mennä pitkääkään matkaa kun meno rauhoittuu huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet nyt pian 3 vuotta Louhelassa. Todella rauhallinen paikka. Ei ketään missään, eikä ääniä. Meillä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Todella hyvät ulkoilumahdollisuudet ja mm. 5 eri leikkipuistoa käveymatkan päässä. Juna ja kauppa 5 min kävelyn päässä.

Voin suositella.

Lähes kaikki asunnot omistuskäytössä, rauhallista on.

Vierailija
24/29 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 6v Myyrmäessä Myyrmannin vieressä, viimeiset 15v Louhelassa. Hyvin olen viihtynyt, ei mitään ongelmia. Louhela on tosi rauhallinen, pieni alue. Koska alue on vanha, se on metsäinen ja rehevä. Mitään mekkalointia en ole havainnut, vaikka pari baaria kivenheiton päässä. Kaikki palvelut käden ulottuvilla, kaupat,  uimahalli, liikuntamahdollisuudet. Pitää muuttaa pois kohta, ja harmittaa aivan todella. Voin suositella aluetta. Tottakai se on eri asia, jos sattuu saamaan huonon naapurin taloon, mutta niinhän voi käydä vaikka Eirassa.

Vierailija
25/29 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louhela on rauhallinen nurkka, aseman kulmat hieman dokuja yms. Jokiuomanpuistossa nuoriso joskus mölisee. Hyvin vähän ulkomaalaisia Louhelassa verrattuna Myyrmäkeen tai Martinlaaksoon. Louhelassa lapsiperheitä ja eläkeläisiä enimmäkseen. Asunut vuodesta 72 Länsi-Vantaalla kaikissa kolmessa, Louhela rauhallisin,.

Vierailija
26/29 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosi asusteltu Louhelassa ja olen tykännyt! 

Tuntuu, että alueella asuu enimmäkseen vanhuksia sekä lapsiperheitä, ainakin omassa talossa. En ole törmännyt minkäänlaisiin häiriöihin ja yöt saa nukkua rauhassa.

Liikun milloin mihinkin aikaan aseman ympäristössä ja harvemmin tulee edes vastaan muita ihmisiä :) Hyvät ulkoilualueet (Jokiuoman puisto yms) löytyy läheltä ja junalla pääsee 17 minuutissa Helsingin keskustaan ja reilussa 10 minuutissa lentokentälle. En voi kun suositella!

Vierailija
27/29 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha topikki, mutta Martsari ja Louhela ovat kumpikin ok. Toki kerrostaloihin mahtuu monenmoista hiihtäjää, mutta ihan peruslähiöitä. Asuin pitkään itse Martsarissa uimahallin vieressä ja ei ongelmaa.

Vierailija
28/29 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levotonta, paljon ulkomaalaisia.. en ole rasisti.

Jaa, minun silmiini sattuu varsin usein juoppoja suomalaisia.

Muutoin alueena ihan ok.

Vierailija
29/29 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäki on ollut levotonta paikkaa, nuorisojengit pyörii siellä.

Martsarin radan vasen puoli, kun kaupungista päin tullaan, on ihan rauhallista seutua. Kivimäen kerrostaloalue radan toisella puolella on sitä levottomampaa, mutta on muusta Martsarista sen verran erillään, etten itse sitä edes miellä Martsariksi.

Martsarissa on enemmän palveluja kuin Louhelassa, terveysasema, kirjasto, enemmän kauppoja, parikin kuntosalia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän