Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihoittuminen pissahädästä?

Vierailija
10.04.2012 |

Jep, on erittäin epämääräinen otsikko, mutta se oli ainut asiallinen ja mahdollinen otsikko, mikä tuli mieleen tästä minun keskusteluni sisällöstä.

Eli siis jos minulla on kova pissahätä, niin huomaan kiihottuvani erittäin helposti. Kunnolla en osaa selittää, mutta se paine virtsarakossa sen varmaan aiheuttaa. Olen viime aikoina huomannut, että jos kovassa pissahädässä tyydytän iteäni hieromalla klitaani ja samalla hieromalla alavatsaani, niin saan paljon voimakkaamat orgasmit. Olen vain miettinyt, että johtuisiko tämä siitä, että täynnä oleva virtsarakko painaa jotain tiettyä kohtaa emättimessäni, joka saa aikaan tämän kiihottumisen ja voimakkaaman orgasmin. Saan jo hitonmoiset kiksit siitä, että hieron pelkkää alavatsaani jos on karmea pissahätä.

Asiallisia vastauksia kiiiiitos! : )

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen huomannut ihan saman!

Vierailija
2/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon! Jos vois viela sekstaillakin pissahädässä niin olisi huippua. Mutta eihan sitä uskalla, ettei pääse se pissa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....hys nyt! en aloita puhetta virtsan kanssa lutraamisesta...

Pissahätä lisää jonkinlaista herkkyyttä. Ja itse liitän pissahätään ja siitä nauttimiseen jonkinlaisen kielletyn hedelmän ilon. Ja ketä se häiritsee. Enkä muista että koskaan olisi lirahtanut pissaa edes orgasmin hetkellä.

Itse koen ihan tavallisesta pissaamisestakin jonkinlaista seksuaalisluonteista iloa, jos saan käydä vessassa rauhassa. Kiireessä en kylläkään. En myöskään ole niitä, jotka kokevat tarpeekseen paheksua, jos muut puhuvat siitä, mitä vessassa tekevät - kunhan nyt ei ihan ruokapöydässä puhuta ja muutoinkin noudatetaan tapoja ja huomaavaisuutta.

Ehkä olen juuttunut johonkin freudilaiseen fiksaatioon. Joskus vähän mietityttää, mutta aina päädyn siihen, että mitäpä väliä, jos ei muita häiritse.

Vierailija
4/6 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on mulla sama juttu. Pissahädässä kyllä on kiihoittuneempi yleensä ja tykkään jos mieheni vaikka painelee alavatsasta samalla kun masturboi minua. :=)

Vierailija
5/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tykkää kun painelen alavatsaa kun hänellä on rakko lähes täynnä. Usein sitä tirskahteleekin samalla kun nain häntä. Joskus tyhjenee koko rakko kerralla sänkyyn. Ja ei, meidän patja ei haise tunkiolle koska käytämme silloin lakanaa josta ei pääse nesteet läpi sekä kroonikkovaippoja.

Vierailija
6/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku lihas, jonka jännittämisestä johtuis.   Eihän tuo paha ole, pahempi olis jos ei sais mistään seksuaalista kiksiä.

Jos vaivaa, niin kokelujen avulla vois löytää vastauksen, olemme erilaisia - eläköön se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän