Kaveri päätti sitten haukkua vaatteitani teiniksi!
Hän sitten päräytti tänään, kun oltiin kahvilla käymässä, että "kyllä sulla on niin tollaset teinilissuvaatteet, eikö kannattaisi jo siirtyä aikuisten vaatteisiin?!"
Tuntupa pahalta jotenkin... :/ Olen kyllä nuorekas, lyhyt ja hoikka ja vaalea. Mietin oisiko vain kateellinen.... Enpä taida ainakaan olla häneen enää yhteydessä...
Kommentit (18)
Olen jo 33, mutta mielestäni nuoremman näköinen ja voin hyvin pukeutua nuorekkaisiin vaatteisiin...
Ja VAIKKA olisikin ollut oikeassa, niin musta toi ola silti vaan ilkeää :(
ap
Jos joku kuvailee itseään sanalla "nuorekas" niin tulee mieleen että saattaa olla aihettakin huomauttaa ettei teinix-tyyli ole sama kuin nuorekkuus.
Olisit kiitollinen suorapuheisesta ystävästä. Jos et kerran ihan teinityyliä hakenut niin hyvähän se on että ulkopuolinen näkee totuuden ja huomauttaa siitä. Jos taas haluat pukeutua teinisti ja näyttää siltä niin silloin se ei kuulu ystävällesi.
Ja minkä ikäinen olet?
Mulla oli aviator-aurinkolasit, valkoinen palmikkoneule, pinkin converset ja maastonvihreät tiukat farkut ja helmikorvikset. Hiukset oli ranskalaisella letillä... Musta ihan normaalia, sopii mulle ja pukeudun tohon tyyliin tosi usein :(
ap
ja unohdin ekaan viestiin kirjoittaa, että hän sanoi myös pitkään taivastelleensa teinimäistä pukeutumistani ja ihmettelevänsä, että luulenko olevani joku pikkutyttö ja mitä kaikkea vielä... Tyrmistyin ihan täysin, en sillä hetkellä tajunnut edes suuttua, olin ihan puulla päähän lyöty. Nyt kun aloin ajattelemaan, niin harmittaa kyllä koko juttu. Omasta mielestäni vaatteeni ovat kivoja ja sopivat mulle. Mietin että oisiko vain kateellinen, hän pukeutuu mun mielestä aika tätimäisesti.
ap
Ja minkä ikäinen olet?
Mulla oli aviator-aurinkolasit, valkoinen palmikkoneule, pinkin converset ja maastonvihreät tiukat farkut ja helmikorvikset. Hiukset oli ranskalaisella letillä... Musta ihan normaalia, sopii mulle ja pukeudun tohon tyyliin tosi usein :( ap
Luultavasti on vaan ollut kateellinen? ihan varmasti on ollut kade jos itse on plösö ja kulahtanut!
Nouset vaan ton yläpuolella ja jätä omaan arvoonsa mokomakin kaveri!
Ja minkä ikäinen olet?
Mulla oli aviator-aurinkolasit, valkoinen palmikkoneule, pinkin converset ja maastonvihreät tiukat farkut ja helmikorvikset. Hiukset oli ranskalaisella letillä... Musta ihan normaalia, sopii mulle ja pukeudun tohon tyyliin tosi usein :(
ap
Ja minkä ikäinen olet?
ap
Tosin letti on lapsellinen aikuisella kaupungilla.
Sen sijaan pikkusiskoni, 28v., on yli-ikäinen pissis. Jalassa nilkkatennarit, lyhyt nahkarotsi auki keskitalvellakin, jalassa revityt farkut ja paitana joku glitteripaita, joka on vielä liian lyhytkin. Tukka auki, liikaa meikkiä ja päälle helykoruja sormet, kädet ja kaula täynnä.
Ja minkä ikäinen olet?
Mulla oli aviator-aurinkolasit, valkoinen palmikkoneule, pinkin converset ja maastonvihreät tiukat farkut ja helmikorvikset. Hiukset oli ranskalaisella letillä... Musta ihan normaalia, sopii mulle ja pukeudun tohon tyyliin tosi usein :( ap
Luultavasti on vaan ollut kateellinen? ihan varmasti on ollut kade jos itse on plösö ja kulahtanut!
Nouset vaan ton yläpuolella ja jätä omaan arvoonsa mokomakin kaveri!
Näin vähän itsekin hiukan ajattelin :)
ap
Sen sijaan pikkusiskoni, 28v., on yli-ikäinen pissis. Jalassa nilkkatennarit, lyhyt nahkarotsi auki keskitalvellakin, jalassa revityt farkut ja paitana joku glitteripaita, joka on vielä liian lyhytkin. Tukka auki, liikaa meikkiä ja päälle helykoruja sormet, kädet ja kaula täynnä.
Ymärrän kyllä, että nään vaatteet ei ois tyylikkäät ees teinillä...
Mutta letti lapsellinen aikuisella kaupungilla?! Siis ajatteleeko joku oikeasti noin? Aika kangistunutta...
ap
Jos hänellä on kerran tätimäisiä vaatteita ja sulla "liian" nuorekkaita...
Mun mielestä nuo sun vaatteet kuulostaa tosi kivalta!
paitsi ei nyt sentään pikkuletit, heh. :)
Jos hänellä on kerran tätimäisiä vaatteita ja sulla "liian" nuorekkaita...
Mun mielestä nuo sun vaatteet kuulostaa tosi kivalta!
Oi kiitos :)
Ehkäpä alankin tästä eteenpäin aina taivastella hänelle hänen keski-ikäistä pukeutumistaan!
ap
Mun kaveri jaksaa itseasias lähes joka kerta huomautella mun pukeutumisestani tyyliin "hei, meidän ikäiset ei pukeudu enää noin" ja ikää meillä on 36v. En nyt ollut mitenkään ihmeellisesti edes pukeutunut, mutta häntä se näköjään haittas.
Mä laitoin oman kaverini myös jäähylle.
Miten nämä muiden pukeutumista teinimäiseksi haukkuvat itse pukeutuvat?
Mulla tulee vaan pari vaihtoehtoa mieleen. Joko johonkin ökykalliisiin merkkivaatteisiin pukeutuva jakkupukutyylinen nainen tai sitten lässähtäneen kropan omistava säkkeihin ja ylisuuriin housuihin pukeutuva nainen, jota vituttaa kun jollakin on hyvä kroppa ja halua pukeutua johonkin muuhun kuin säkkeihin.
se kaveri olikin oikeassa?