Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sanat satuttivat eilen, vaikka ei välttämättä ollut syytä..

Vierailija
10.04.2012 |

Eilen mies sanoi ohimennen minun olevan söpö.. Niin, söpö! Ei kaunis, ei hemaiseva, vaan söpö. Ja tämä jostain syystä vaivasi minua hetken ihan mielettömästi. Tiedän itsekin etten ole kedon kauneimpia kukkia, ns. kuvankaunis, mutta miehen suusta tuo söpöys kuulosti kamalan laimealta. Minua on sanottu söpöksi, mukiinmeneväksi ja nätiksi, asioita jotka itse miellän vain astetta rumaa paremmiksi.

Ja tiedän, että mieheni varmasti näkee minuakin kauniimpia ihmisiä kadulla ja lehdissä, mutta silti haluaisin edes joskus kuulla olevani kaunein nainen maan päällä. Liekö sitten vähän katkeruutta, sillä tiedän että minun on päästävä elämässä eteenpäin älyni avulla koska kauneutta ei ole liiemmin jolla oikoisi vähän mutkia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa oo mikään kaunis vaikka en nyt hirveen rumakaan. Musta tuntus tosi typerältä ja naurettavalta että mieheni alkais kehua mua maailman kauneimmaksi, koska sitä en ole. Tiedän että olen kuitenkin hänen mielestään mielyttävän näköinen ja hän rakastaa minua yli muiden. Toki välillä on ihan kiva kuulla että hyvältä näyttää mutta arvostan enemmän kehuja muista asioista, en ulkonäöstäni. Ei miehenikään ole mikään maailman komein, vaikkakin ihan ok ulkonäöltään, vaan kyllä se kokonaisuus (ihminen) on se mitä rakastan ja arvostan.

Vierailija
2/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut tottua liian hyvään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä tilanteessa näytit hänestä nimenomaan söpöltä (esim. tukka hassusti pörrössä, pikkutyttömäinen ilme tms.). Eihän tuo tarkoita, ettet olisi hänen mielestään maailman kaunein.

Vierailija
4/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivempi kuulla todellisia kohteliaisuuksia, esim. kun olen pukeutunut juhliin, tuntuu kivalta, jos mies sanoo, että näytän hyvältä noissa vaatteissa tms. Tuntuisi hölmöltä, että hän kehuisi minua universumin kauneimmaksi, koska hyvin tieädmme, etten sitä ole.

Sanotko sinä ap miestäsi maailman komeimmaksi?

Vierailija
5/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti pitäisi sellaista lirkutella?

Tuliko mieleen että mies oikeasti pitää sinua söpönä ja että söpöys on hänen makuunsa?

Vierailija
6/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan loukkaannuit. Mäkin sanon miestäni söpöksi, vaikka hän on ihan oikeasti mielestäni parhaimman näköinen mies, mitä maa päällään kantaa. Mun mielestä on herttaista, jos kutsutaan söpöksi:) se on positiivinen ilmaisu!

Vierailija
7/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sitten vähän katkeruutta, sillä tiedän että minun on päästävä elämässä eteenpäin älyni avulla koska kauneutta ei ole liiemmin jolla oikoisi vähän mutkia.

Vierailija
8/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu naistaan ja nainen masentuu moisesta. Outoa kerrassaan. Onhan se urbaanilegenda sellainenkin, että jos mies haluaa ilahduttaa naistaan kukkasin niin turpaan tulee.

Vierailija
9/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla miesystävä kehuu mua kauniiksi aina kun olen kamalimmillani, esim. aamulla herättyäni, tai krapulaoksulta tullessa. Eikä se pöljä ymmärrä, että kuulostaa lähinnä vittuilulta noin.

Viimeksi se totesi, että olen niin kaunis ja lempeä.. WTF!! Lempeä en todellakaan ole, hermostun hänelle päivittäin, huudan ja kiroilen. (joo, meillä ei mee hyvin)

Yritin siinä sitten naureskella, että kivasti olis tuo ulkonäkövalhe voinut mennä läpi, jos ei olisi samalla vetäissyt noin onnettoman päinvastaista luonnekuvausta peliin.

Mutta ei tajunnut taaskaan, alkoi vain selitellä, että hänellä on oikeus mielipiteisiinsä..

Eli tuli sitten selväksi sekin, eihän kukaan muu mua kauniina pitäisi, mutta hän vaan nyt sattuu olemaan sitä mieltä..

Vierailija
10/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastaa miehen seuraavaan kohteliaisuusyritykseen, että en ole söpö, koska olen lihava.

Vierailija
11/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänhän minä, että loukkaannuin turhaan, mutta aamulla se asia vielä ketutti. Ikää on 27-vuotta, jos se ketään kiinnostaa, ja älyä on enemmän kuin kauneutta, sillä siitä saan mieheltä enemmän kehuja. Tiedän, tiedän, on oltava kiitollinen kaikenlaisesta kehumisesta, niin yritänkin olla. Tuo söpöksi kehuminen oli pitkästä aikaa miehen spontaani kehu, joten vähän petyin kun se käsitteli "vain" söpöyttä. Taas taidan nurista turhasta! :D Kaukana on vain ne suhteen alkuajat kun ulkonäkökommentit suitsuttivat maailman kauneimmaksi, se oli sitä alkuaikojen keimailua.. :P No, ollaanhan tässä jo 5 vuotta oltu naimisissa ja lapsiakin on, joten alkuaikojen huuma on kaukana takana. Ja minä muuten kehun miestäni maailman komeimmaksi tarkoittaen sitä, kun joku sitäkin kysyi.

Vierailija
12/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 27-vuotias.

Vierailija
13/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 27-vuotias.

Tässä vain kun samalla seuraan Poliisit-sarjaa, niin ei ehdi tarkastaa kielioppia.

Vierailija
14/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 27-vuotias.

Tässä vain kun samalla seuraan Poliisit-sarjaa, niin ei ehdi tarkastaa kielioppia.

tuollainen asia todella erikseen tarkistaa? Luulis tulevan selkärangasta noin yksinkertainen oikeinkirjoitussääntö.

Vierailija
15/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka makunsa toki kullakin.

Vierailija
16/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian rehellinen mies..kuitenkin eikö rakastuneena usein se toinen näytä maailman kauneimmalta vaikkei olisikaan oikeasti? Mutta tosiaan on tuo söpö kuitenkin varmasti ihan rakkaudella sanottu, että minäkin koitan olla pahoittamatta mieltäni tuollaisista vaikka haluaisikin kuulla jotain vielä parempaa.

Vierailija
17/17 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 27-vuotias.

Terveisin pilkunnussija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän