Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon järkyttävän isoista ihonalaisista finneistä???!!!

Vierailija
10.04.2012 |

Minulla, 33v, tulee aina toisinaan sellaisia ihonalaisia järkkyfinnejä; millä hiivatilla niistä pääsee eroon? Finnejä tulee muutenkin helposti, suosittele jos tiedät jonkun hyvän finneihin oikeasti auttavan ihonhoitosarjan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jättifinnit ovat syvällä ihon alla ja ns. sisäsyntyisiä.

Hae ihotautien erikoislääkäriltä Roaccutan-kuuri. Kestää puolesta vuodesta vuoteen, mutta useimmilla auttaa.

Sinulla on luultavasti hormonaalinen akne, kuten minullakin oli. Puhkesi 32-vuotiaana mulla.

Vierailija
22/27 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi raskauden jälkeiseen akneen vieden kaikki pikkunäpyt ja osan noista suurista näpyistä. Ei tosin poistanut koko ongelmaa mutta auttoi kyllä silminnähden.

Nyt 1,5 vuotta aknen puhkeamisen jälkeen olen vihdoin ja viimein päässyt eroon finneistä, enää jäljellä punaisia laikkuja jotka pikkuhiljaa katoilevat. Toivottavasti tuo pahanen ei ikinä palaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keksinyt niihin keinoa, valitettavasti. Ei kuitenkaan kannata puristaa, etteivät tulehtuisi. Töissä meikkaan piiloon, kotona pesen meikin pois, että alue "tuulettuu" ja odottelen kärsien, että kuivuis pois.

Vierailija
24/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljy, niin hullulta kuin kuulostaakin. Joillakin saattaa tukkia huokoset, mutta omalla kohdalla toimii. Ja täytyy muistaa, että pieni määrä öljyä riittää. Osa toimivuudesta selittyy ilmeisesti kookosöljyn antibakteerisilla ominaisuuksilla. Kannattaa googletella aiheesta!

Vierailija
25/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt viikon syönyt sinkkiä, kun viime viikolla tuskissani samaa asiaa googlettelin ja tätä vinkkiä moni suositteli. Ei nyt ainakaan pahempaan suuntaan ole ihon kunto mennyt, mutta oikean tuloksen näkee toki sitten ajan kanssa.

Vierailija
26/27 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pesuun jotain apteekista saatavaa perusvoidetta ja pesun jälkeen kosteuta samalla voiteella. Pese meikit heti kotiin tullessasi, ei vasta illalla. Älä nypi ja koskettele ihoa yhtään muuten kuin pestessä. Näillä oma pintakuiva sisältä rasvainen akneihoni alkoi parantua. Olin ylihoitanut sitä ja maksanut itseni kipeäksi erilaisista hoitosarjoista - jopa herkän ihon tuotteista. Ensimmäinen mikä oikeasti toimi oli rutiinien yksinkertaistaminen ja purkkirivin heittäminen roskikseen.

Lisäksi syö kohtuudella ja terveellisesti, vältä sokeria ja höttöhiilaria isoina annoksina.

Vierailija
27/27 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lukemassa nämä: http://katjakokko.com/beauty-guide/beauty-guide-hormonaalinen-akne-ja-e…

http://katjakokko.com/tasmavinkit-aknen-hoitoon/

Minulla on auttanut ihonalaisiin pahkuroihin (eli nopeuttanut paranemista) denova pro antibacterial mask (ei ole kovin kallis sarja) jota olen pitänyt koko päivän ja yöksi pessyt pois ja laitan vielä uuden kerroksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan