Mihin Karibian saarista lähtisit lomalle? Perustelut mukaan.
Emme ole siellä suunnalla koskaan olleet, mutta kiinnostaisi kovasti.
Kommentit (13)
ja dominikaaninen tasavalta ois sellainen joka kiinnostais. Ehkä sinne siis seuraavaksi
Ei mihinkään mustian kansoittamaan maahan. Mene vähän etelämmäksi, Arubaan, on sivistynyttä ja parempi ilmasto
Et jos haluut siitä saaresta jotain kysellä niin kerron... Ihana paikka.
Kuubassa havanna on ihan jees mutta rantalomakohteet on lähinnä aidattuja hotellikomplekseja. Dominikaaninen on ok muttei mikään ihme sekään.
nim. kaikissa käynyt
huonoa. Kaveri on käynyt siellä ja parissa muussa paikassa Karibialla, ja sanoi DT:n olevan ihan limbo muihin verrattuna.
Itse olen käynyt Bahamalla, Jamaikalla ja Meksikossa. Meksiko ei ole saari, mutta ehdottomasti noista paras. Jamaika oli saastainen ja jotenkin... noo, tylsä ja en tuntenut oloa turvalliseksi. Bahama ok. Meksiko taas tosi kiva. Olin Playa Del Carmenissa ja rannat on HUIKEAT! Lisäksi ympäristöstä löytyy ihania maya-raunioita ja Xel-Ha:n laguuni oli hurmaava. Cozumel PdC:n edustalla on tunnettu snorklauspaikka.
mutta itseäni kiinnostaisivat Neitsytsaaret. Onko kenelläkään kokemusta sieltä? Kauniita kuvia ainakin löytyy kuvahaulla, mutta niin kyllä löytyisi vaikka Tallinan aukiostakin jos kuvakulma ja paiste olisi oikea. Onko rikollisuutta, millaista ruokaa tms..?
Kuubassa havanna on ihan jees mutta rantalomakohteet on lähinnä aidattuja hotellikomplekseja
Ei tietenkään mihinkään rantahelvettiin vaan oikeaan Kuubaan! Kotimajoitus, ruoka paladareissa jne.
Kaveri on käynyt siellä ja parissa muussa paikassa Karibialla, ja sanoi DT:n olevan ihan limbo muihin verrattuna
Mikä ihmeen DT limbo?
Harrastatko retkeilyä, biletystä, sukellusta, ovatko lapset lähdössä mukaan?
mutta mulle voisit suositella matkakohdetta. Lähtijöinä minä ja mies, ei liian hiljainen, jotain shoppailtavaa ja snorklaus nyt ainakin kiinnostaa
Kuubassa havanna on ihan jees mutta rantalomakohteet on lähinnä aidattuja hotellikomplekseja
Ei tietenkään mihinkään rantahelvettiin vaan oikeaan Kuubaan! Kotimajoitus, ruoka paladareissa jne.
Tölläämään kuinka köyhät elää ja tuntemaan ylemmyyttä
Historiallisesti ja kulttuurinsa puolesta kiinnostavin.