Laitoin viestin ja blokkasin fb:ssä sen jälkeen
sen kenelle viesti meni. Menihän tuo viesti perille, koska se on lähetetty ennen blokkausta?
Kommentit (8)
Tunnen kans erään joka poistelee aina kavereita facebookista kun suuttuu näille jostain ja sitten pyytelee takaisin kun alkaa kaverit loppua.:D
Oletkohan tämä sama henkilö..henkinen ikä sulla just se 13.. :-D
Viisas ja hyväntahtoinen ihminen ei blokkaile yhtään ketään, vaan puhuu asiat läpi, etsii sovun ja nauttii sopusoinnusta. Nyt on hyvä hetki katsoa itseä peiliin ja miettiä onko käyttäytynyt niin kuin aikuinen ihminen. Jeesus sanoi Raamatussa: "Olen näyttänyt esimerkin. Palvelkaa tekin toisianne". Millainen ihminen sinä ole toisille ihmisille?
Viisas ja hyväntahtoinen ihminen ei blokkaile yhtään ketään, vaan puhuu asiat läpi, etsii sovun ja nauttii sopusoinnusta. Nyt on hyvä hetki katsoa itseä peiliin ja miettiä onko käyttäytynyt niin kuin aikuinen ihminen. Jeesus sanoi Raamatussa: "Olen näyttänyt esimerkin. Palvelkaa tekin toisianne". Millainen ihminen sinä ole toisille ihmisille?
eikö fb ookkaan sitä varten, että voi ihmisille tehdä selväksi ettei tykkää niistä, blokkailemalla ja roikuttamalla kaveripyyntöjä, sekä jättämällä vastaamatta viesteihin?
eikö fb ookkaan sitä varten, että voi ihmisille tehdä selväksi ettei tykkää niistä, blokkailemalla ja roikuttamalla kaveripyyntöjä, sekä jättämällä vastaamatta viesteihin?
Alkaa olla kasassa av:n perusainekset
Jeesus ja fb mainittu!
No ihan sama mitä olette mieltä, mutta tästä ihmisestä oli päästävä eroon. Hyväksikäyttäjä ja minä liian kiltti kynnysmatto. Mitta tuli täyteen! Blokkauksella estän sen, ettei taas syyllistä ja saa minua pyytelemään anteeksi sitä, että hän käyttäytyy ilkeästi minua kohtaan.
Voisiko joku vastata ihan tuohon alkuperäiseen kysymykseen? :)
t:ap
Noh :D Kunhan katkaisin yhden verenimijän viestintäkanavan ja ilmoitin siitä hänelle.
t:ap