Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto et mun 2,5 vee on rasittava!!arhg!!!!!

Vierailija
08.04.2012 |

Tänään taas niitä päiviä et tuntuu et pää hajooooooo! Voiko kellään olla rasittavaa mukeloa kun mulla??? Ei voi leikkiä yhtään yksin, jos en järjestä aamupäiväksi ohjelmaa on koko ajan päällä helvetti! Voisko joskus vaan nauttia pitkistä aamuista ja olla kotona ihan hissun kissun mut ei vittu aina saa olla joku ohjelmatoimisto tai muuten muksu pahanteossa tylsistyneenä!!! ARHGGGGG

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:toinen 2,5 v riiviön äiti :)

Vierailija
2/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun parhaaseen A-ryhmään, minä en hanki lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat kahvia termokseen ja jonkun lehden. Pihalla lapset yleensä malttaa aika hyvin leikkiä itse ja sä voit aamuauringon hyväillessä naamaa siemailla kahvia ja kuunnella lintujen rääkymistä.

Vierailija
4/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanikäinen lapsi, ja tuntuu että viime päivät olisivat olleet vielä normaalia kamalampia. Kaikki paha täytyy tehdä, mitään ei uskota, pikkuveljeä kiusataan, puntissa roikutaan.. Tilannetta ei suinkaan paranna se, että olemme juuri muuttaneet kerrostaloasuntoon, ja mussukkamme pitävät huoneistossamme helvetinmoisia huutokonsertteja muutaman kerran päivässä - ja kun se alkaa, sitähän ei lopeta mikään. Olemmekin viettäneet melko paljon aikaa pihalla viime aikoina..

Jokatapauksessa, I feel you sister.

Vierailija
5/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat kahvia termokseen ja jonkun lehden. Pihalla lapset yleensä malttaa aika hyvin leikkiä itse ja sä voit aamuauringon hyväillessä naamaa siemailla kahvia ja kuunnella lintujen rääkymistä.

täällä ainakin on täysi talvi, paljon kiinnostaa päivystää tuolla umpihangessa kun siellä on oltu koko talvi. Kuka jaksaa seistä pakkasessa jonkun vitun lehden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme