MIKÄ AV-KETJU ON JÄÄNYT SINUN MIELEESI?
MIKÄ ON SELLAINEN KETJU MITÄ AJATTELET MYÖS KUN ET OLE NETISSÄ?
Kommentit (24)
Ajelin posliinipimpulin
Emättimestä tuli kourallinen kökköä
Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa
Näitä muistelen myös kun en ole av:lla.
- 31v äiti, jonka poika kuoli suojatiellä
- mies, joka teki pos. raskaustestin - olikin syöpä
- starlight, joka petti miestään "pojun" kanssa
Kanidisco-ketju on jäänyt mieleen, ei tosin pelkästään niin positivisessa mielessä.
Toi kourallinen kökköä on jäänyt mieleen kyllä myös :D
mutta myös puhdistan pimpulilla vessan hanat-ketju
Se oli viihdyttävää, jos mikä..seurata huutonet- huijarin tempauksia. Edelleen välillä huutonetissä törmään myyjään ja mieleeni palaa poniponcho XD.
Tulee aina mieleen suihkussa käydessä! :D ja toinen on se Vapaa kassa-ketju, mua alkaa aina naurattaa jos kaupassa kuulen jonkun niin huutavan, pahinta siinä on että olen itse kaupassa töissä.. :D
riehui siideripullojen kanssa ja mitä kaikkea...
vaikka taisi olla keksitty nikki, mutta sen elämä oli niin uskomatonta.
Kävi lasten kanssa ulkona kolmasti ennen lounasta ja samalla pyöritti 6 koneellista pyykkiä ja valmisti sen 100 % luomu gourmet-lounaaan jälkiruokineen ja harrastikohan vielä jossain välissä seksiä miehensä kanssa.
jäi toi mieheni teki positiivisen raskasutestin
nyt olen myös naureskellut sitä mokasin töissä ketjua jossa joku kertoi syöneensä jotain tulista ruokaa ja päästellyt työpaikalla kaasuja ja pomo oli luullut että vähintään rotta on kuollut ilmastointi putkeen :D
Sille ollaan naurettu mieheni kanssa. Minä siksi, että mies ei tiedä että lirautin housuun häissämme ;D. Mies hullulle ketjulle.
äiti joka hautasi lapsensa 31 vuotiaana. itku tulee aina kun lukee ketjua.
perseiset kädet. tulee joo aina mieleen suihkussa.
Löysin sen täältä kun tarvitsin vertaistukea, olin siis itse mokannut edellisenä iltana pikkujouluissa ja keräsin rohkeutta mennä töihin maanantaina.
ketju pienestä pojasta, joka jäi auton alle tampereella, äiti ja sisarukset joutuivat näkemään vierestä
Oi niitä on paljon...surullisiakin, kuten se 31-vuotias lapsensa haudannut.
Mukavampia: perseiset kädet, pimpulisiivousketju, talven taikaa joulu naikaa, vapaa kassa, apua mieheni tippui sohvalta....onhan noita :)
Markku Uuspaavalniemi -ketju
:----DD