Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä (perus)vinkkejä painonpudotukseen kaivataan!

Vierailija
08.04.2012 |

Olen aloittamassa painonpudotusta: reilussa kahdessa kuukaudessa olisi tarkoitus saada pois kuutisen kiloa. Tiedän, ettei tuollaiseen mitään ihmeitä tarvita, mutta olisi kiva saada jotain vinkkejä, että miten nuo kilot sais pois mahdollisimman mukavasti. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä ainakin 1,5L päivässä.

Pyri syömään päivittäin yli puoli kiloa kasviksia.

Vierailija
2/3 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 kcal päivässä ja sillä se lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea siis sanoa sun tapauksessa. Itse oon tehnyt melkein saman: kahdeksan kiloa lähti vajaassa kolmessa, pysyvästi. Se oli yllättävän helppoa. Pidin pääaterioiden kalorimäärät alhaisina. Proteiinia, ei valkoista vehnäjauhoa, riisiä tai pastaa. Ruisleipää aamuisin ja joskus myös iltapalaksi. Pidän erityisesti raa'asta kaalista, se on mun pahe... joten narskutin sitä aina silloin kun teki mieli vain syödä. Eihän sitä puolta kaalinpäätäkään jaksa syömähimoonsa pupeltaa, ennen kuin leuat väsyvät, ja silti kalorimärä jää mitättömäksi :) Joskus tekaisin pääruoaksi kaalikeittoa. Keitot muutenkin ovat hyvä juttu, saavat tuntemaan olon täydemmäksi, kun vähäkalorista lientä on paljon.

Mulla taisi tuo avainjuttu olla kaali. Oleellista on, että löytää sen oman sallitun paheen, ja sinnittelee sen voimalla. Muu ruokavalio on sitten helpompi pitää kuosissa tuon avainujutun ympärillä.

Onnea matkaan! Pari kuukautta on lyhyt aika, kyllä sen jaksaa. Ja ne kilot tosiaan voivat pysyä poissa. Mulla on pudotuksesta jo reilut neljä vuotta. Eiköhän tämä jo lasketa pysyväksi muutokseksi :)