Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielialalääkkeistä.. miksi ei tehoa? vaihdoin merkkiä välillä

Vierailija
08.04.2012 |

Cipramixista Seroniliin. Olen syönyt Seronilia nyt pari päivää.. siinä välillä oli 2 päivää kun en syönyt lääkkeitä koska tuo Cipramix loppui ja piti hake auusi resepti, Ciparmix aiheutti minulle päänsärkyä..

Mutta olen edelleenkin masentunut ja ahdistunut. Missä vika? söin siis noita Cipramixia kuukauden ja ainakin välissä tuntui että se auttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämä on ja kuuluukin olla välillä haastavaa ja ahdistavaa. Sen takia viikonloput ja lomat ovat mukavia kun arkihuolet ei paina ;)

Vierailija
2/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämä on ja kuuluukin olla välillä haastavaa ja ahdistavaa. Sen takia viikonloput ja lomat ovat mukavia kun arkihuolet ei paina ;)

ajatukset pyörii kehää.työssä kaikki sujuu paremmin ja mukavammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parhaimmillaan teho on parin kuukauden kuluttua. Olet varmaan lääkärin kanssa puhunutkin asiasta ja siitä kuinka mieli voi mennä matalammaksi lääkkeen kanssa.

Vierailija
5/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkehän ei paranna kuin aivokemiallista epätasapainoa. Kaikille lääkkeet eivät tehoa, esimerkiksi oman hyvin vaikean depression hoitamisessa ei auttanut yksikään mielialalääke - ja minulle ehdittiin noina vuosina kokeilla jokaista sorttia.

Lopulta kaikki on hyvin. Kävin 15 vuotta psykoterapiassa (en siis missään mukaterapiassa, vaan asianmukaisessa hoidossa), se auttoi lopulta.

Itsensä eteen on tehtävä töitä, vaikka terapiaan ei pääsisikään. Auta itseäsi, tutki syitä, opettele sietämään ja hyväksymään vaikeita tunteita. Hae sitä apua, mitä on saatavilla.