Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin synnytyksen kokeneet...

Vierailija
07.04.2012 |

Miten selvisitte avautumisvaiheesta? Lapsen hoitaja teki oharit niin joudun yksin ehkä laitokselle. Jännittää, kun mies ei olekkaan paikalla. Nyt kaikki tsemppaukset tarpeen. Kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lyhyt synnytys, reilu 5 h kaikkineen. Mies työmatkalla ulkomailla. Ehti paikalle seuraavana päivänä vasta.

Synnytys meni hyvin, enkä siinä miestä kaivannut. Jotenkin oli niin intensiivinen tapahtuma, ettei siinä huomioni riittänyt muihin ihmisiin.

Vierailija
2/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen tyyppi, jota täytyy pidellä kädestä kiinni tai puhella rauhoittavasti. On paljon pahemmistakin tapahtumista selvitty ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Siellä on ammattitaitoinen henkilökunta sinun kanssasi.

Jospa kuitenkin saisitte jonkun toisen hoitajan lapsellenne?

Vierailija
4/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys alkoi todella yllättäen perhekerhossa. Soitin miehen hakemaan ja sairaalaan päästyä olin jo viisi senttiä auki. Hetken päästä olin jo valmis ponnistamaan. Siinä ei kerkennyt kissaa sanoa, mutta jollakin tavalla se oli paras synnytykseni. Mies vei kaksi vanhempaa lasta päiväunille ja tuli niiden jälkeen katsomaan lasten kanssa meitä.

Voisin synnyttää yksin uudestaankin. Se on niin intensiivinen tapahtuma, etten oikein edes huomaa muita. Ja kautta aikojen naiset ovat synnyttäneet naisten kesken... :)

Vierailija
5/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, eipä ne miehet kovin pitkään ole synnärillä mukana olleet. Kiitos tsempeistä, taas pää pystyssä! Eka synnytys oli vaan käynnistetty kauhukokemus, mutta jospas tälläkertaa vois luonnollisemmin edetä. Lapselle ei oikein löydy hoitoa, eikä pikkuinen sellaiseen ole tottunutkaan, niin ajattelen että parempi lapsen olla turvallisen aikuisen kanssa.

Vierailija
6/6 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ehti paikalle vasta kun lapsi pötkötteli jo rinnalla. Tosin olen "huono" vertaistuki tässä, kun olin sairaalassa jo valmiina yön yli, että käynnistettäisiin aamulla synnytys, ja tyttö päättikin paukata itsekseen maailmaan ilman käynnistyksiä. Heräsin sairaalahuoneessa 4.30 kun supisteli ja tyttö syntyi 5.12, eli eipä siinä paljon ollut muuta selviytymistä kuin synnytyssalin suuntaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan