Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettoman helpompi tutustua miehiin kuin naisiin?

Vierailija
07.04.2012 |

Ja nyt siis en puhu romanttisesta tutustumisesta. Tuntuu, että kunnes naisten perheiden lapset kasvavat täysi-ikäisiksi, niin muusta kuin lapsista ja kodinhoidosta ei puhuta. Ja ehkä joskus kauneudenhoidosta ja hömpästä. Miehet taas ovat kiinnostuneempia yleisesti harrastuksista ja yhteiskunnasta. Työpaikallani olen huomannut tämän jaon ja tuntuu, että miesten kanssa keksin helpommin puhuttavaa. haluaisin kyllä tutustua naisiinkin, mutta tuntuu että heidän kiinnostuksenaan ovat vain sisustuksen värit ja lasten tekemiset yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan yleistäisi näkemystäsi. Toki on niitä naisia joiden elämä pyörii lähinnä lasten ja kodinhoidon ympärillä, mutta onhan sitä toisenlaisiakin vaikka millä mitalla.

Monet eivät edes halua puhua lapset/koti-akselista esim. juuri työpaikoilla, koska ne asiat ovat melko henkilökohtaisia. Muutenkaan, eihän meidän pikkupetteri mitenkään kuulu siihen skeneen, miksi häntä siitäkään syystä toisi siellä paljoa esille?

Luontevia työpaikan keskusteluaiheita ovat töihin ja siihen ympäristöön liittyvät sekä muut yleisemmät teemat. Suoraan sanottuna, tuntisin itseni aika nuijaksi jos lähtisin jakamaan meidän perheen asioita jonkun työkaverin kanssa.

Vierailija
2/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty tutustumaan naisiin. Minulla on paljon miestuttuja joiden kanssa puhutaan eri asioista myös lapsista.

AP, lapsettomuus ei ole se syy. Naisten tapa olla yhdessä on niin vieras minulle että en viihdy naisten seurassa.Asioista keskusteleminen yleisellä tasolla on usein mahdotonta naisporukassa. Aina pitäisi avautua ja raottaa henkilökohtaista elämää ja sitten sopivan tilaisuuden tullen isketään vyönalle.Fiksu nainen osaa sijoittaa sanansa mutta minä en ole siinä menestynyt. Mieli on pahoitettu lukemattomia kertoja naisporukassa.

Olen liittynyt miehille tarkoitettuihin keskustelupalstoihin sekä suomalaisiin että ulkomaalaisiin. Keskustelu siellä soljuu mukavasti. Jos joku ei osaa käyttäytyä niin sille ei kukaan enää vastaa. Tunnelma on rento. Olen tavannut heitä ihan livenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en tykkää puhua vaipoista sun muusta. Naisiin en ole osannut tutustua, kun järjestäen joudun aina porukasta pois, jopa työelämässä. Ehkä johtuu siitä, että olen hieman äijämäinen monessa asiassa tai sitten olen törmännyt vääränlaisiin naistyyppeihin. Ne naiset ovat halunneet puhua vaipoista, vaateostoksista, koruista yms ja minä taas en tykkää shoppailusta,en käytä koruja yms. Miesten kanssa useasti olen saanut hyvät keskustelut aikaan autoremonteista, mistä taas pidän paljon.

Vierailija
4/4 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on hyvin monentyyppisiä, eikös sen tälläkin palstalla jo voi huomata? Tässäkin ketjussa jokainen vastaaja on järjestään kertonut, etteivät mamma-aiheet kahvipöytäkeskusteluissa kiinnosta.

Minun työpaikallani muuten kävisi päinvastoin mitä teidän edellisten kertomuksissa: lapsista ja vaipoista puhuvia alettaisiin syrjiä alta aikayksikön :D

Tuntuu että meidän alalla lisääntyvät lähinnä miehet. Vauva vilahtaa ehkä jossain FB-pävityksessä. Naiset ovat pääsääntöisesti lapsettomia ja haluavat keskittyä uriinsa. Jos joku lähtee mammailemaan, hänestä oletetaan on että on vaihtamassa alaa. Näin siis meillä, ainakin pk-seudulla.

Tulee mieleen, että miltähän aloilta te toisenlaisista kokemuksista kärsivät olette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä