Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä vaan Iholla Mariasta ja Reinosta...

Vierailija
06.04.2012 |

Katson digiboxilta eilistä jaksoa. Mulla herää kysymys, miksi tuo pari on yleensäkään hankkinut lapsia? Oikeastiko ovat kärsineet lapsettomuudesta? Jutut on kyllä sen kuulloisia, kuin lapset olisivat vahinkoja ja näin jälkikäteen ei toivottuja!?!

Ymmärrän että ekaa lasta tehdessä ei tiedä mihin lähtee, mutta että toinenkin piti tehdä, jos eivät jaksa/kestä lapsien tuomaa muutosta elämään/parisuhteeseen...

Joo. Ei ole elämää kun näitä mietin :D Itse lapsettomuuden kanssa jo toiseen kertaan taistellessa vaan särisee korvaan nuo jutut tosi pahasti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukomia juttuja "sä ja noi sun kersas"

Mies on kun ei olisi ollut millään tapaa osallinen niiden lasten hankkimiseen.

Vierailija
2/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi hieman selittää tuota läpi sarjan jatkunutta vihamielisyyttä ja vittuilua lapsista.

Jos on itse lapsia halunnut, niin on kyllä totaalisen mulkku mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi hieman selittää tuota läpi sarjan jatkunutta vihamielisyyttä ja vittuilua lapsista.

Jos on itse lapsia halunnut, niin on kyllä totaalisen mulkku mies.

kyllä se mies on itse vastuussa siitä tekeekö lapsia vai ei. Meillä esimerkiksi minä toivoisin kolmatta lasta ja mies ei. Minä aina ajoittain sanon, etät puolestani voi ehkäisyn jättää pois. Mies silti tunnollisesti huputtaa kikkelinsä kerta kerran perään, koska hän ei itse halua niitä lapsia juuri nyt. Eli toimii niinkuin vastuullinen ihminen toimii: ei hanki lapsia jos ei niitä halua.

Argh, en jaksa tätä et naisen pitäis aina kantaa se viimeinen vastuu. On ihan normaali tilanne että pariskunta on eriviivalla alkuun lastenhankinnan suhteen ja toinen aloittaa sen keskustelun. Toinen sitten joko lähtee mukaan tai ei. Se ei ole sen toisen vastuu.

Vierailija
4/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyynny saati kiukustu lapsilleen

Vierailija
5/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheenhän Reino on tehnyt jos on lapsiin suostunut oman tahtonsa vastaisesti. Sanoin vain, että jos hän on sen virheen mennyt tekemään, niin on _ymmärrettävämpää_ että menee hermo lapsiarkeen. Jos puolestaan on itse ollut lapsia kärttämässä ja innolla vaimoaan raskaaksi saattamassa, niin ymmärrän huomattavasti huonommin noita vittuiluja.

3

Vierailija
6/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti toisen lapsen hankintaa ensimmäisen perään.

4

Vierailija
7/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinon käytöksen ihmettelyn mä ymmärrän.

Mutta jos Mariankin juttuja ihmettelet niin sitten olen kyllä eri mieltä. Ok, eilistä jaksoa en ole nähnytkään, mutta ke:n jaksossa Maria pohti mielestäni vain ääneen tuntemuksiaan siitä miten haluaisi olla Reinon kanssa kahdestaan ym. Kyllähän onnellisessa ja halutussakin tilanteessa voi käväistä mielialasta riippuen erilaisia tunteita ja tuntemuksia eikä se tarkoita että ne lapset olisivat jotenkin ei-haluttuja.

Vierailija
8/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Reino on sen enempää koko lastenhankintaa edes miettinyt. Todella lapsellinen jätkä kaikin puolin, käyttäytyy kuin uhmaikäinen ja pukeutuu kuin teini. Varmaan on suhtautunut lastenhankintaan niin kuin teinit yleensä, vaikuttaa olevan henkisesti noin 16-vuotiaan tasolla. Ja eihän tuo nyt oikeastikaan kovin vanha ole. En vain käsitä kuinka kukaan kehtaa puhua lapsistaan noin, etenkin kun eihän tälle jätkälle niistä "vitun kakaroista" mitään vaivaa ole kun rouva ne hoitaa, sillä aikaa kun jätkä kuksailee muita koska "mieshän hänkin vain on"... :D

Jossain vielä sanottiin että tällä jätkällä olisi lapsi aiemmankin hoidon kanssa, en tiedä onko totta.

Vierailija
9/9 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa lapsiraukkansa nimeksi Fidel? oikeesti? hyi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä