Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kova patti emättimen sisällä

Vierailija
06.04.2012 |

raskaana rv 24 ja sormella tunnustellessa äsken huomasin tuolla häntäluun puolella kovan pahkuran johon sormella juuri ja juuri yletin.

Sitä painaessa tuntui painetta niinkuin kakka olis tulossa. :D

Mikä ihme se on? Häntäluu voiko olla esimerkiksi?

Pitääkö huolestua :O

Apuja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kakkapökälehän se siellä vain peräsuolessa, tuntui emättimen seinästä. Eli ei hätää :D

Vierailija
2/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantapaisen patin löydettyäni ja se gynekologi sanoi että sellainen on kaikilla.

No siihen jäi mun syöpäpelko :D

Tiedän että kun tutkii sormilla niin emättimessä on vaikka mitä outoa muhkuraa mutta, raskauden aikana sun emättimen näkee niin moni lääkäri että olisivat huomanneet jos jokin olisi pielessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinkin pitää paikkansa.

Ajattelin että kohdunnapukkakin voi tuntua nyt erilailla kun aiemmin. Niin usein en kuitenkaan itse sormella itseäni tunnustele, jääkööt miehen hommaks. Pitihän sekin laittaa sitten siis kokeilemaan eikä hänen mielestä tuntunut mitään erilaista.

Pari viikkoa sitten vaan todettiin virtsaputkensuulla kysta, niin siitä ehkä alkoi tämä minun ylireagointi nyt kaikenmaailman pahkuroihin :D

Ap

Vierailija
4/4 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on peräsuoli siinä emättimen takana katsos. Joskus joillan saattaa syöpyä vaikka reikä tuolta peräsuolesta emättimen puolelle, jolloin kakkaa valuu myös emättimestä.