Oliko Sara Aallon ranskan mongerrus vain keino saada ääniä heikkoitsetuntoisilta suomalaisilta?
Kommentit (32)
onko laulanut yhtään suomen kielistä kappaletta?
Harva pärjää muun kielisllä musiikilla vaikka olisi kuinka hyvä ääni.
neutraali, mutta miettikääpäs sitä lopputilannetta että vastakkain ois Kim Koskinen ja Saara aalto ja Suomen kansa äänestäisi Kimin voittoon :)
Minä antaisin kyllä Kimille ääneni, olkoonpa millainen "takapihaterassien" kunkku tahansa!
olette vain kateellista sakkia. KERRANKIN Suomessa on upea laulajatar.
todennäköisesti hänelle ei ole Suomessa kysyntää, koska täällä on tuollaisia kateellisia ihmisiä, mutta maailmalla luulisin olevan.
olette vain kateellista sakkia. KERRANKIN Suomessa on upea laulajatar.
todennäköisesti hänelle ei ole Suomessa kysyntää, koska täällä on tuollaisia kateellisia ihmisiä, mutta maailmalla luulisin olevan.
muualle maailmaan jos ei lasketa bändejä ja opperalaulajia? kaiken pitäisi osua kohdilleen 200%, jotta olisi edes mahdollisuuksia. Suuren kuvitemat, mutta todellisuus on toista.
Musikkiteollisuus on mennyt alaspäin useita prosentteja jo vuosikausia. Tästä oli juttua pari viikkoa sitten. Eli vähemmän rahaa jaettavaksi entistä suuremmalle joukolle alalla oleville ja sinnne haluaville ihmisille.
Itse kuulun joukkoon joka ei ole ostanut vuosikausiin kuin ihan muutaman lasten levyn. Radiosta kun löytyy nykyisin kymmeniä kanavia, jos on tarvetta kuunnella ja osa vielä youtubesta.
En ole yhtän kade kenellekään musikin parissa työskentelevälle. Kyllä muusikon leipä on kovassa jos ei aivan huipulle pääse saati siellä pysy.
aina tulee hymy huulille kun hän esiintyy. Eli jos paras voittaa, se on kyllä mielestäni Louhela. Aalto on varmasti teknisesti hyvä laulaja, mutta eilinen kappale meni kyllä pari kertaa kirkumisen puolelle (kun ei olisi pitänyt).
aina tulee hymy huulille kun hän esiintyy. Eli jos paras voittaa, se on kyllä mielestäni Louhela. Aalto on varmasti teknisesti hyvä laulaja, mutta eilinen kappale meni kyllä pari kertaa kirkumisen puolelle (kun ei olisi pitänyt).
en tosin saarastakaan.
Aki on mielestäni sellainen 'limainen' ja luotaantyötnävä miestyyppi ja vaikka tietenkin laulaa ammattilaisesti, kaikki herkkyys ja sielukkuus puuttuu. 'Panomiehen' imago ei sytytä eikä anna minulle mitään, en menisi keikalle. Täydellinen vastakohta Jesselle ja esimerkiksi Kimmo Härmälle jonka putoaminen surettaa
Louhela vaikuttaa ainakin helposti lähestyttävältä ;) Itse tunnen joitakin samantyyppisiä rokkikukkoja, ja kyllä se panomiehen imago on yleensä ainakin osittain huumoria. Eikä tuontyyppisessä musiikissa mitään erityistä herkkyyttä kaivata, ainoastaan hyvää asennetta ja tekniikkaa.
Sarasta puuttuu karisma ja persoonallisuus.
En tykkää, vaikka onkin tosi taitava laulaja.
ranskan äätämisessä tosin minua haittasi pikkuisen kova ääntäminen. Jos olisi ääntänyt pehmeämmin ilman suomalaista aksenttia, niin laulu olisi ollut täydellinen.
Ääntämys sinänsä ok, mutta kyllä minun korvani aksentin tunnisti. Joissain kohdissa häiritsevästi.
t: Ranskassa asuva
ranskan äätämisessä tosin minua haittasi pikkuisen kova ääntäminen. Jos olisi ääntänyt pehmeämmin ilman suomalaista aksenttia, niin laulu olisi ollut täydellinen.
Ääntämys sinänsä ok, mutta kyllä minun korvani aksentin tunnisti. Joissain kohdissa häiritsevästi.
t: Ranskassa asuva
että kyllähän maailmaan toki aksentilla laulavia mahtuu, esim. Tina Arena on hyvin menestynyt Ranskassa, vaikka laulaa loilottaa muhkealla aksentilla.
Ääntämys sinänsä ok, mutta kyllä minun korvani aksentin tunnisti. Joissain kohdissa häiritsevästi. t: Ranskassa asuva
että kyllähän maailmaan toki aksentilla laulavia mahtuu, esim. Tina Arena on hyvin menestynyt Ranskassa, vaikka laulaa loilottaa muhkealla aksentilla.
esitys ei sen vuoksi kuulostanut ihan täydelliseltä. Nyt se oli "vain" kymppi miinus :)
sillä oikeasti hyvä ääni? Kuulen kyllä että osaa laulaa, mutta en pidä itse äänestä, liian ohut. Esim. Celine Dionia en voi kuunnella, mutta mielestäni se ääni on sinänsä todella hyvä, voimakas ja osaa laulaa vaikka kuinka korkealta ja kovaa. Tuon Saaran ääni vain on jotenkin kovin ohut vaikka laulu onkin sinänsä taitavaa. Että jospa sen pitäisi laulaa samantyylisiä kappaleita kuin vaikka Anna Puu, jolla myös on ohut ääni mutta on silti menestynyt, eikä noita celinedion-tyylisiä joihin vaaditaan vahvaa ääntä.
Mun mielestä Saaralta yksinkertaisesti puuttuu karisma. Voi olla myös se että ihmisen sieluun näkee silmien kautta ja se on tulkitsijalle tosi tärkeä juttu. Valitettavasti Saaran silmiin ei näe ihan fyysisistä syistä. Samoin ohuet kireän näköiset huulet tekevät myös hallaa. Harmi, sillä yritystä tytöltä ei ainakaan puutu. On ollut jo Euroviisuissa, Talentissa, Tartu mikkiin-ohjelmassa, julkaissut levyn ja tehnyt musiikkivideoita...
Millä perusteella ranska on mongerrusta eikä sillä kielellä saisi laulaa, mutta englanniksi saa? Kumma juttu... Jos sun kielitaito rajoittuu suomeen ja savvoon hiljaa ja kovvoo, niin kaikilla ei onneks oo asiat yhtä huonosti.
Mutta saa sitä tietty lytätäkin, jos siltä tuntuu. Ei siinä mitään, ei kaikki tykkää kaikesta.
Käsittämätöntä soopaa, että ranskan kielen taito olisi merkki heikosta itsetunnosta!?!?
vaan lauloi todella upeasti. Kylmät väreet meni!
ei voi mitenkään kieltää hänen taitojaan mutta minkäänlaista 'tykövetoa' en tunne. En todellakaan menisis ikimaailmassa hänen konserttiin. Sen sijaan menisin monen muiden Voicetähtien. Ei vaan kertakaikkiaan sytytä, ei ole minulle mitään annettavaa, jättää ihan etäiseksi.