Flowpark, minkä ikäisille?
Osaisiko joku täällä kertoa kokemuksia lasten kanssa Flowparkissa? Turkua lähinnä mietin, mutta eikös se Lappeenrannassa liene melko samanlainen paikka. Kesälomaa jo suunnittelen ja Turun suunnalla olis kaikkea muutakin kivaa...
Kommentit (5)
Lapset kyllä tarvitsevat aikuisen kiipeilemään mukaansa, siis sellaiset n. alle 12-vuotiaat. Olin itse viime kesänä kolmen 9-vuotiaan pojan kanssa kiipeilemässä. Ihan joka rataa emme menneet vielä läpi.
Pikkusiskot, eli 6-vuotiaat menivät lastenrataa pitkin yllättävä hienosti. Siinäkin piti yhden äidin olla mukana maassa kokoajan.
Flowparkissa on ratoja eri ikäisille ja eri taitoisille. Varmaan paras sellaisille liikunnallisille teineille, mutta joillekin 7-8-vuotiaillekin jo ihan oiva paikka.
Radoilla on pituusvaatimukset, pitää olla vähintään 120 cm pitkä.
Vieressä on Skanssin ostoskeskus, jonne voi aikaa tappamaan mennä ne, jotka ei halua osallistua kiipeilyyn.
Kaipaatteko muita vinkkejä Turun suunnalle?
Toi oli hyvä tieto, että Flowparkin pituusraja on 120cm. Täytyy siis keksiä kuopukselle jotain muuta siksi aikaa. Se vois tykätä muumimaailmasta...
Flowparkissa on myös lasten rata, jossa alle 120cm pitkätkin voi mennä. Aika hyvin nelivuotiaskin siinä pärjäsi, kun äiti auttoi vieressä! :)
pienemmille ja haastavampia isoille. Itse ei olla vielä ehditty käymään, mutta tuttuja on käynyt, lapset ekaluokkalaisesta ylöspäin.