Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuosta työmatkakyytiläisestä tuli mieleen

Vierailija
06.04.2012 |

Eli mulla 3-vuorotyö ja mulla työkaveri, jonka kanssa tehdään aina samoja työvuoroja.

Työkaveri on tarjoutunut itse ottamaan minut kyytiin ja kotimatkalla heittämään kotiin.

En asu suoraan matkan varrella, vaan joutuu koukkaamaan mut esim kotiin heittäessään vajaa 5km lenkin. Yleensä heittää mut iltavuorosta kotiin, samoin kun päästään yövuorosta. Aamuisin kuljen aina julkisilla töihin, eli aamuisin ei hae mua kotoa.

Bensarahaa olen tarjonnut, mutta ei suostu ottamana vastaan, ainoastaan kerran oon väkisin saanut ottamaan 20euroa. Risteilyltä oon tuonut nuuskapötkön ja jouluna ostanut jonkun putelin alkosta (tää työkaveri siis miespuolinen).

Onko kuitenkin "noloa" ottaa noita kyytejä vastaan, kun toinen ei suostu niistä korvauta maksamaan? Välillä oon yrittänyt "karata" töistä julkisilla, mutta kun näkee mut pysäkillä pyytää kyytiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikka jatkossakin niitä pieniä lahjoja, niin ei voi kyllä kukaan syyttää hyväksikäytöstä. Itse ehkä vielä kysyisin haluaako maksua nyt kun bensa on kallistunut paljon.

Vierailija
2/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se odottaa päivää, jolloin saisi maksun luonnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se odottaa päivää, jolloin saisi maksun luonnossa.

Vierailija
4/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa kun tiedan milta taa kuullostaa...

Tarkoitan kuitenkin just tuota, etta teet jonkun vastpalveluksen: esim. viet laivalta nuuskaa tai jos leivot, vie hanelle tuoreita leivonnaisia seur. paivana. Tai osta jouluksi joku reilusti kalliimpi viinipullo tai laita mukaan kukkia hanen vaimolleen.

Lahjakortti matkatoimistoon/ hierontaan/ kodinkoneliikkeeseen tms. (mita nyt hanelle kiinnostuksenkohteita onkin, niin sellaiseen suunnaten), voisi olla hyva idea. Ostat vaikka silla summalla mita lasket olisi osuutesi kuluista.

Vierailija
5/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin odotin, kun ilmaseks kuskasin, että olis ees jouluna muistanu vaikka viinapullolla. Mut ei ees sen vertaa.. Ja mun kyyditettävä kulki aina kyydissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi