korvakuumemittarit
Kertokaa mulle mitä mieltä olette korvakuumemittareista? Näyttääkö mielestänne luotettavia lukemia?
Meillä käytössä ollut jo pidemmän aikaa braunin mittari. Mittaustulokset vaikuttavat korkeahkoilta, ohjeessa kyllä lukeekin, että normaalin yläraja on 38 sillä mitattuna. Toimii mielestäni hyvin sairastumisen alkuvaiheessa ja silloin kun kuume on korkea. Pienen lämmön kanssa tulkinta vaikeuksia. Esim tänä aamuna 6v mittasi itse lukemat 38.1 ja 38.5, en tiedä mihin hän sen saa työnnettyä, koska itse mittasin samasta korvasta 37.4. Kainalo mittari taa näytti 36.3.
Kova hinku oli jo päästä viikon sairastelun jälkeen ulos joten kuten usein ennenkin totesimme, että sinä olet nyt terve ja unohdetaan koko mittaaminen, ellei ala valittaa uudestaan jtkn vaivaa.
Kiitos jos jaksatte jakaa kokemuksianne!