kokemuksia apteekin herkästä kasettiraskaustestistä?
tuossapa tuo tulikin..
Minulla näyttänyt haamua nyt neljä päivää ja ihan selkeitä sellaisia. Tänään tuolla testillä haamu oli kuitenkin haaleampi, mutta nähtävissä kyllä että siinä on punaista väriä... Nyt siis dpo 13 TAI 14, en ole ihan varma. Harmittaa, jos tässä nyt joku keskenmeno tulee.
Vai onko yleistä, että tuo testi ei olisikaan niin herkkä.
Olen tehnyt eilen apteekin toisella testilla (sillä missä se sininen kukka) ja se näytti ihan selkeää haamua.. ehkä jopa plussaa? Itse ajattelen sen vasta plussaksi kun on selkeästi vahvan punainen...
Eli kertokaahan kokemuksia. Niitä nyt kaipaan!
Kommentit (4)
tuli kyllä ihan testiajan sisällä.. Noin 4 min testaamisesta.
Nyt se näyttää edelleen samanlaiselta.. Otin siitä sen kasetin pois, niin se on selkeämpi hahmottaa pelkästä tikusta.
Vauva olisi todella toivottu kahden vuoden yrittämisellä. Aiemmin ei IKINÄ ole minkäänlaista haamua tai viivan paikkaa tullut.
Nyt vain pelkään ettei raskaus kehity ja menee kesken.
ap
sillä ensimmäisessä raskaudessani oli negaa ja haamuja vaikka olinkin raskaana.
Olen sen jälkeen ostanut cittarista raskaustestipaketin jossa 2 testiliuskaa ja maksaa 2,90..
Merkkiä en valitettavasti muista.
Vaalean lila ja valkoinen paketti.
Ei ole enää haamut kiusanneet ja positiivinen tullut 2päivää ennenkuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa
Mulla tuli apteekin testissä ihan yhtä epäselviä haamuja, vaikka toisella testillä selvä plussa ja raskaus oli jo kohtuullisen pitkällä. Eka haamu tuli nopeasti, ehkä 9 pvää hedelmöityksestä eikä se sen kummemmaksi muuttunut.
tulleesta haamusta? Oletko tarkistatnut, onko se muuttunut?
Itselläni tuli samalla testillä nega toisessa raskaudessa, mutta se oli muuttunut roskiksessa plussaksi. Kahdessa edellisessä raskaudessa sama testi näytti samassa vaiheessa selkeää plussaa.
Joten ei noi aina ole ihan satavarmoja. :)