Tunnustan sen nyt ihan suoraan, että vihaan ihmisiä.
Suurin osa on ihan vitun puusilmiä typeryksiä. Itsekkäitä perkeleitä ja jälkikasvukin samaa sarjaa. Kuolkaa pois niin maailma on parempi paikka.
Kommentit (13)
Mä en siedä sukulaisia, enkä kavereita, enkä ainakaan ketään jotka haluavat meille kylään!
Eikö tuttavilla todellakaan ole muuta tekemistä kuin meillä istuminen, täh?
En haluaisi olla epäystävällinen, mutta ei näköjään mene hienovaraisesti perille.
Mutta en ehkä ihan noin negatiivisesti.
Suurin osa ihmisistä on todella tyhmiä. Möllöttävät vaan eteenpäin ilman mitää omia ajatuksia, samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Mielikuvituksettomia, tyylitajuttomia, rumia, säälittäviä, yksinkertaisia, kateellisia...
Mutta ihailen suuresti niitä harvoja jotka tästä poikkeavat.
näet täällä käy IHMISIÄ.
Jos mä vihaan lampaanlihaa, en syö sitä.
Sinä etsit seuraa ihmisistä täältä! Taidat olla kaksonen.
Mutta eläinlajina ihminen on kyllä pohjasakkaa. Kusee omaan nilkkaansa, eikä ees tajua sitä. Ällöttää kuulua tällaiseen julmaan, itsekkääseen ja ahneeseen lajiin.
Tiedättekö yhtään miten paljon se syö teidän elämästänne? Mä en ole edes vanha muuta olen tullut siihen lopputulokseen että viha/kauna jakatkeruus + muut negatiiviset tunteet on vaan itseltä pois. Keskittykää omaan hyvinvointiin ja tutustukaa hyviin asioihin elämässä se kannattaa. Se on palkitsevaa pidemmänpäälle ja voitte itse myös paremmin.
Olevinaan niin fiksua ja kouluttautunutta, mutta alemmalla tasolla kuin apinat, saatana.
Ihmisissä ei paljon hyvää ole. Ihmiset on itsekkäitä, ilkeitä, pahansuopia ja julmia.
Hyi
Minuakin ärsyttää junttimainen käytös. No, juntithan ei teeskentele ja sehän meitä ärsyttää.
Se miten paljon me käyttäytymistä/toisten elämistä täällä arvostelemme muuttaa elämää, yhtä ja kaikki elämä jatkuu ja juntteja on.
kukaan ikinä välittänyt teistä? Mun eksä vihaa omien sanojensa mukaan ihmisiä, mikä johtunee siitä, että hänellä ei ole ystäviä.
Jos se maailmanloppu ei tulekaan tänä vuonna vaikka monet muinaiset ennusteet niin lupaavatkin, niin se iso asteroidi tulee kuitenkin ensi vuonna ja täräyttää ison osan meistä ilmaan. Ja jos oikein rupeaa ahdistamaan näitä odotellessa, niin voithan aina tehdä ns. henkilökohtaisen ratkaisun. Jo helpottaa!