Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen antanut sinulle anteeksi (mieheni exä)

Vierailija
05.04.2012 |

joka paneskelit kerran mieheni kanssa. Jos tätä ei olisi ikinä tapahtunut ei olisi meillä lapsia eikä näin hyvää suhdetta. Huonoista asioista todellakin voi seurata jotain hyvää:) en olisi ikinä voinut arvata mitä elämä minulle tuo ja jos tätä "erhettä" teillä ei olisi tapahtunut olisin enää tuskin edes hengissä joten kiitos sinulle vaivannäöstä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkki kiinni.

Vierailija
2/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tekemättömyyden käsissä. Elämä on pitkä ja kaikki on mahdollista. Jos et rakasta itseäsi, ja itsemurha on aina toisten tekemisistä tai onnestasi kiinni, todennäköisyys itsemurhaan on niin suuri, että olet kuin muna ilman sisuksia. Kaiut pitkin ohuita kuoria ja hajoat pienimmästäkin kolhusta.

Aina valmiina rikkoutumaan.

Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paneskelit kerran mieheni kanssa. Jos tätä ei olisi ikinä tapahtunut ei olisi meillä lapsia eikä näin hyvää suhdetta. Huonoista asioista todellakin voi seurata jotain hyvää:) en olisi ikinä voinut arvata mitä elämä minulle tuo ja jos tätä "erhettä" teillä ei olisi tapahtunut olisin enää tuskin edes hengissä joten kiitos sinulle vaivannäöstä.

myöskin se,että miehesi pani KERRAN miehesi kanssa.....loppu on kai psykologiaa, kai?

Vierailija
4/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole T. En nyt juo mitään. Enkä olisi missään nimessä tehnyt itsemurhaa. Miten tulkitsit asian näin? Tarkoitin siis että syrjähyppy teki pahaa mutta sen jälkeen toi ihan uutta elämää minulle ja miehelleni. Semmoista mitä ei ennen tätä ollut. Kasvua ja keskustelua suuntaan ja toiseen. Kyllähän järkyttävät tapahtumat aina kasvattavat ihmistä. Olin silloin ihan toisella tiellä kun nykyään ja se olisi koitunut kohtalokseni. Miksi kaikesta pitää aina vääntää jotain negatiivista?

t. ap

Vierailija
5/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitit

Vierailija
6/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitit

ja huonot valinnat olisivat vieneet hautaan. En sitä silloin tajunnut tietenkään (en siis yrittänyt itsemurhaa) sori jos kirjoitin huonosti;-)

t. ap

Vierailija
7/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sekava! vaikea kommentoida jos on sekavaa.

Vierailija
8/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähänkään olen keittiöpsykologi, tulkkaan aloitustasi.

Olette läpikäyneet asia josta aloitit, ihan jees!,mutta tulit tänne tavallaan hyökkäävänä?. Halusit viestiä, että te pystytte kyllä puhumaan, asioista, mutta, mutta....haluan vielä täältä kysyä?

Vierailija
9/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vähänkään olen keittiöpsykologi, tulkkaan aloitustasi.

Olette läpikäyneet asia josta aloitit, ihan jees!,mutta tulit tänne tavallaan hyökkäävänä?. Halusit viestiä, että te pystytte kyllä puhumaan, asioista, mutta, mutta....haluan vielä täältä kysyä?

Aloitus ei ollut tarkoituksella mitenkään hyökkävä vaan kiitin vaan ääneen tällä mun kirjoituksella sen että olen kiitollinen mun elämästä ja sen minkä se on mulle tuonut. Ja elämäni käännekohta oli just tämä mistä aloitus kertoi.

t. ap

Vierailija
10/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sekava! vaikea kommentoida jos on sekavaa.

t. ap

Vierailija
11/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet tänne antamaan anteeksi. En tarkoita,että jotain vikaa siinä, mutta miksi ihmeessä tulet tänne kirjoittamaan "anteeksiantosi"?

Vierailija
12/12 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet tänne antamaan anteeksi. En tarkoita,että jotain vikaa siinä, mutta miksi ihmeessä tulet tänne kirjoittamaan "anteeksiantosi"?

ja hän on ollut kauan pahoillaan siitä mitä tapahtui. Toivon että lukee tämän ja edes voisi kuvitella tämän viestin olevan hänelle. + että tuntuu minusta hyvälle kertoa tätä täällä.

t. ap