Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kellään muulla suurta palelu/tärinäkohtausta synnytyksen jälkeen?

Vierailija
05.04.2012 |

Mulla oli jokin aika molempien lasten synnytyksen jälkeen. Lapsi oli syntynyt, olin pidellyt sitä rinnalla. Ja kun oli aika mennä pesulle, kävelin sinne reippaasti, mutta sitten yhtäkkiä tuli ihan mieletön vilu ja horkka. Hampaat löi loukkua ja tärisin tosi paljon. Niin, että tarvitsin apua pukeutumisessa.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi luomusynnytystä, ja joka kerran paleli enemmän tai vähemmän urakan palkkioksi!

Vierailija
2/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääke mitä suonensisäisesti pumpataan säilytetään jääkaapissa! Kun se sinne verenkiertoon leviää niin tokihan se vähän tärisyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluu siihen asiaan. On se sen verran rajua hommaa. :)

Vierailija
4/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli vielä lisäksi tosi rajut jälki supistukset

Vierailija
5/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä on joskus ollut pitkähkö ketju aiheesta - ilmeisesti se siis monelle synnyttäjälle tulee.

Mulle ei tullut, mä pyörryin sitten kun yritin nousta ylös suihkuun. Pääsin peseytymään vasta seuraavana päivänä... Kätilö kyllä pyyhki enimmät pois.

Vierailija
6/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun olin saanut epiduraalin.

Vierailija
7/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nimenomaan epiduraalin sivuvaikutus. Ilman epiduraalia sitä ei pitäisi tulla.

Vierailija
8/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskaan en ehtinyt vielä suihkuun asti, mutta niin kamala horkka, että oli pyydettävä lisäpeitto ja antaa vauva miehen syliin, kun en pystynyt pitämään kiinni.

Vierailija
9/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien synnytysten jälkeen karsee horkka enkä kummallakaan kerralla saanu epiduraalia..

Se on nimenomaan epiduraalin sivuvaikutus. Ilman epiduraalia sitä ei pitäisi tulla.

Vierailija
10/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ollut lääkkeellistä kivunlievitystä lainkaan, joten kai se liittyy siihen itse suoritukseen enemmän.

Vierailija
11/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä lääkkeetkin vaikuttaa paljon niillä jotka sen ottaa. Itse vapisin kuin haavalehti kun olin ensin saanut epiduraalin ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen istukka poistettiin spinaalissa kun ei muuten pois saatu.Olin oikein kunnon lääkecoktaaleissa.

Vierailija
12/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan elimistön kertakaikkiseen rentoutumiseen rankan rääkin jälkeen. Epiduraali sen toki monesti aiheuttaa, kun elimistö rentoutetaan puudutteella.

Mulle tuli kamala horkka kuopuksen synnytyksessä.

Vierailija
13/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistaa ilmiötä niillä, joille siihen on taipumusta. Vastaava tärinä voi tulla missä vaiheessa synnytystä tahansa, silloin siihen liittyy vahvasti myös kipu, mutta ponnistusvaiheen jälkeen se on yleisin. Tai melko usein jälkeisetkin kyllä ehtii tulla. Kätilö

Vierailija
14/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että minä vain jännitin niin paljon, että tärisin. Kuulemma se on ihan normaalia siinä vaiheessa.

Vierailija
15/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien synnytysten jälkeen hirmu horkka ja hampaiden kalistus. Tärisin ja vapisin pitkällää ollessani. Molemmat sektioita, ekan aikana sain epiduraalin, tokassa spinaalipuudutuksen.

Vierailija
16/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tärinäkohtaus johdu mistään lääkkeestä vaan maidon nousnusta rintoihin! Ihan normi reaktio :) Itselläni on tullut molempien synnytysten jälkeen, toisen kohdalla sain epiduraalin ja toisen kohdalla en sitten yhtikäs mitään kivunlievitystä ja silti tärinäkohtaus tuli voimakkaana! :) Maito nousee rintoihin, siitä se johtuu, niin minulle kerrottiin!

Vierailija
17/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, miten onnistuivat laittamaan sen, kun tärisin niin paljon.

Vierailija
18/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tehtiin epiduraalipuudutuksessa, toka spinaalipuudutuksessa. Sen sijaan synnytysten jälkeen ei tullut mitään tärinää.

Vierailija
19/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ja sen verenkierto ei enää lämmitä? onko ihan kaukaa haettu teoria?

Vierailija
20/29 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkui vielä pitkään sektion jälkeen. Sanoivat, että on normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi