Mistä kaikista syistä teini tyttö voi saada horon maineen?
Kommentit (6)
Muina syinä kateus ym. Ujon alta kulmien katselun joku tutkitsee flirttailuksi.
on antanut ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa
kehnoon sivistyksen omaavia ihmisiä on lähipiirissä: kouluryhmissä, naapureissa, suvussa, perheessä...
tuohonkaan kiusaamisen muotoon voi itse paljon vaikuttaa.
"anoppini" huoritteli minua, kun saunoin poikakaverini kanssa yhdessä, kuitenkin jo aikuisia (18 minä ja 20 kumppani) oltiin ja seurusteltiin, että mitenkäs tuohonkaan olisi osannut varautua.
Onneksi "anoppi" kuoli ennenkuin ehdittiin naimisiin ja saamaan lapsia, ties mitä kaikkea oltaisiin saatu vielä kokea;-D
yhden pojan toimesta. Yritti minua sänkyyn ryyppäjäisissä ja kun en lähtenyt niin olin sitten huora hänelle ja kavereilleen.
Toista tuntemaani tyttöä huoriteltiin ihan vain siksi että koulut ovat täynnä typerää porukkaa ja kun jotain päätetään kiusata niin se on sitten siinä. Itseäni ei tyttöjen toimesta kiusattaessa huoriteltu mutta muuta ikävää sitten keksittiinkin.
Hassua että se tyttö joka oikeasti oli hiukka kevytkenkäinen ei kokenut huorittelua. Eikä ollut "huoran maineessa", vähän levottoman tapauksen vain.
Eli ei sitä tyttö itselleen hanki mitään horon mainetta, sellainen annetaan muista sosiaalisista syistä.
kaverit ja muut niin vaan sanoo. Joku voi olla vaikka kateellinen. Ihmiset nyt on paskoja ja teini-ikäsenä sitä vaikeita ollaan.
Toisesta korvasta vaan ulos!