Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin pitkän (2v) imetyksen pari kk sitten, koska ne tissit muuttuvat ketunnokiksi?

Vierailija
05.04.2012 |

D90

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muuttunut ketunnokiksi vaan kesäkurpitsoiksi :/

Vierailija
2/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko tapahtuu raskausaikana. Vaikket imettäisi päivääkään, niin raskaus venyttää rinnat pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jatkona edelliseen)

Ketunnokkia et välttämättä saa enää ikinä.

Vierailija
4/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhteensä 6v. Eivät ole muuttuneet paljoakaan, varmaan ikä olisi tehnyt saman. Hyvät geenit näyttää olevan, sama äidilläni.

Vierailija
5/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa sanomaan, että kun laihdutat. Mulle 1v3kk imetys ei tehnyt mitään rinnoille, mutta kun laihduin 65kg-> 57kg niin johan riipahtivat.

Vierailija
6/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulossa sanomaan, että kun laihdutat. Mulle 1v3kk imetys ei tehnyt mitään rinnoille, mutta kun laihduin 65kg-> 57kg niin johan riipahtivat.

lähes kaksi vuotta kestänyt imetys ei tehnyt rinnoille juuri mitään, mutta kun laihdutin sitten imetyksen päätyttyä vuosien varrella kertyneitä kiloja pois, niin johan tuli rinnoista tanhupuvun taskut. No, nyt 13 kiloa kevyempänä on muuten paljon mukavampaa, joten en mää niiden tissien perään haikaile.

Mutta jos ei oo tarvetta/aikomusta laihtua, niin eipä ne rinnat siitä välttämättä mihinkään muutu. Ja se imetyksen vaikutus kai on onnesta ja geeneistä enimmäkseen kiinni.

Vierailija
7/7 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetysaikana jopa G ja imetyksen jälkeen FF75. Kuppikoko pysynyt suunnilleen samana, mutta rinnat ovat riipahtaneet. Tosin toisen lapsen imetyksen jälkeen ovat riippuvammat kuin ekan lapsen imetyksen jälk. Ikää ensimmäisen lapsen saadessani 29, toisen lapsen 32 vuotta. Onneksi tällä kuppikoolla rinnat näyttävät hyviltä push upeissa kun on mitä nostaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi