Imetys loppui, rinnat ovat tosi plättänät
Imetin pari kuukautta. Tissit ovat kuin tyhjät muovipussit, aivan mitättömät siis. Jäävätkö ne tämmöisiksi? Ennen ne olivat edes vähän isommat, eivät tosiaan tämmöiset roiskeläpät. : (
Imetyksen loppumisesta on kulunut pari kuukautta nyt.
Kommentit (21)
Tsiisus sentään. 5 lasta olen imettänyt ja silti maratoonia juoksen ja teen punnerruksia yms. Kyllä rinnat siitä tokenee, muttei mitään tule ilmasena.
Tsiisus sentään. 5 lasta olen imettänyt ja silti maratoonia juoksen ja teen punnerruksia yms. Kyllä rinnat siitä tokenee, muttei mitään tule ilmasena.
Kyllä se siitä palautuu.
Liikunnan pitää olla todella tehokasta. Ihan samanlailla kroppa muutenkin muuttuu kun hakkaa säkkiä ja pumppaa rautaa.
13, joka ainakin hioo kroppansa kuntoon.
Kyllä se siitä palautuu.
Liikunnan pitää olla todella tehokasta. Ihan samanlailla kroppa muutenkin muuttuu kun hakkaa säkkiä ja pumppaa rautaa.13, joka ainakin hioo kroppansa kuntoon.
kun on hyvät rintalihakset, mutta ei niitä kyllä entiselleen saa, vaikka kuin harrastaa tehokasta liikuntaa.
T. Yksi rautaa pumppaava
ettei "ihmiset harrasta liikuntaa". miten saa pelkkää nahkaa ja rasvakudostao olevan rinnan palautumaan liikunnalla ? siinä ei rintalihas paljoa auta tai paranna asiaa.
t. liikuntaa joka päivä, ja roiskeläpät on ja pysyy.
Voitte uskoa että noita ajokoiran korvia ei kyllä minkäänlaiset rintalihakset pystyyn saa... Kyllä tarvitaan ihan siihen nahkapussin sisälle täytettä jos ne ryhtiin tahtoisi.
Anteeksi nyt sitten vaan levinnyt perseeni ja mahani jotka on kylla palautuneet siinä missä rinnatkin!
Jos teillä on jotkut löllöt niin varmaan kaikilla.
Kyllä omat allit ja muut on kohentuneet liikunnasta. Vaikka eihän sitä täällä kukaan uskokaan. Menen nytte, se o moro!
T. Se jolla tyhjät pussit on paukuteltu liikunnalla kuntoon.
Olen tehnyt hirveästi punnerruksia yms. Kun lopetin imetyksen, näky oli kammottava. Kovalla työllä ja lisäämällä kaloreita+liikuntaa on rasvaa mennyt hiukan rintoihin, mutta ei muuten näkyvää läskiä ole tullut. Jos et syö e pillereitä niin kannattaa yhditelmä pillereitä kokeilla, ne myös hiukan kasvattaa povea.
Trust me, i know :)
Terv. 3 lasta imettänyt
Anteeksi nyt sitten vaan levinnyt perseeni ja mahani jotka on kylla palautuneet siinä missä rinnatkin!
Jos teillä on jotkut löllöt niin varmaan kaikilla.
Kyllä omat allit ja muut on kohentuneet liikunnasta. Vaikka eihän sitä täällä kukaan uskokaan. Menen nytte, se o moro!
T. Se jolla tyhjät pussit on paukuteltu liikunnalla kuntoon.
kyllä mä perseen, mahan ja allien palautumisen allekirjoitankin ihan nikottelematta, mutta noita rinnoiksikin kutsuttavia läpsyköitä en oo saanut palautumaan, vaikka olen miten treenannut. Ei sitä rintarauhaskudosta voi treenata, ainoastaan niitä lihaksia siellä alla. Tyhjät pussit eivät muuten treenatussa kropassa ainakaan mua itseäni häiritse, mutta kyllä ne tyhjät ovat yhtä kaikki. Onneksi on hyviä rintsikoita.
Ehkä me vaan tajutaan ilmaus "tyhjät pussukat" jotenkin eri tavalla.
Varmaan joo liikunnalla saa nää minunkin pussit täyteen rasvaa?! HALOOOOOO. Mulla on venynyttä ihoa ja tyhjät pussit. Miten hemmetissä se venynyt iho liikunnalla siitä silottuu ja häviää ja tilalle tulee lisää täytettä? Runsas lihoaminen saattas kyllä vähän auttaa?
Imetin 11 kk ja entiset A-kupit on nyt AAA-kupit :-/
ettei ne enää tosta muutu muhkeammiksi. Ryhdy kestoimettäjäksi tai ota silikonit jos häiritsee.
Ei herranjumala.. millä näillä kethaa kesällä mennä topissa?? Ja uimarannalle ei taida olla asiaa..
Auttaisko joku hormooni tähän asiaan, tietääkö kukaan?a
Myös sinne topin alle, et kai meinannut ilman rintsikoita topissa kulkea? Myös bikineitä on kunnon liiviosalla, älä osta rimpuloita jos rinnat ei sitä kestä.
Eihän sun niitä paljaita tissejä tartte kellekään esitellä, paitsi ehkä miehelles, mutta se varmaan ymmärtää, kun olethan hänen lastaan rinnoillasi ruokkinut. Muuten käytä rintaliivejä, niillä saat kyllä surkeistakin tisseistä ihan asiallisen näköiset.
Voivat ne palautuakin!ei varmaan sellaisiksi kun ennen lasta,mutta paljo muhkeammiksi kuin just imetyksen loputtua!voi mennä useampi kkausi!minulla aina palautunut ihan kivoiksi!kun imetän c-d kuppi.omat rinnat a-kuppi.meillä useampi lapsi!
eikä rinnat ole muuttuneet juuri mitenkään. Ennen raskauksia oli b-kuppi. Nyt c. Viimeisen imetyksen lopettamisesta on nyt 6 kk. Ehkä aavistuksen riippuvat enemmän, vaikka en edelleenkään saa kynää pysymään alla.
Ajattelin nyt kirjoittaa tän ihan vaan siksi, ettei imettämättömät vaan luule, että se imetys aina "pilaa" rinnat.
En kehtaa mennä edes ystävien kanssa saunaan :( Ja ei tosiaankaan ole muuttuneet parempaan suuntaan vuosien aikana... Ja kyllä se imetys on mikä pilasi rinnat!!!!!! Kun olin raskaana niin rintani eivät kasvaneet juuri yhtään. Sitten kun aloin imettää, maito nousi niin rintani olivat JÄRJETTÖMÄN suuret. Iho venyi ja venyi. Tätä kun tapahtui viikosta toiseen niin arvaahan sen mitä siitä seuraa. Sen vuoksi mulla on tämmöset tyhjät pussit nykyään...