Mitä vaatekokoa luulet minun käyttävän, kun olen 156cm/75kg?
Kommentit (30)
Itse 155 / 64, kova lihaskuntokuuri ollut päällä ja vaatekoko 36/38.
Pituus siis sama kuin ap:lla. Nykyään kiloja 67, vaatekoko 40.
Käytän 38/40 tai M/L yläosaa valmistajasta riippuen, ei kiristä ei kurraa. Ja alaosa 40/42 riippuen kankaasta, valmistajasta.
Mutta joo tiedän 10 kiloa pitäisi hävitä johonkin, lihakseen ainakin. Vaikka fyysisesti olenkin hyvässä kunnossa. Ärsyttää kun en saa aikaan kiinteytyä. Viime syksyinen juoksuharrastuskin lopahti kun jalkaterät kipeytyivät.
jotka alle 160 senttisinä ja yli 60-kiloisina löydätte 38 koon vaatteita? Pakko olla jokin isojen tyttöjen kauppa?
ja yläosat merkistä riippuen s-m(36-38), alaosat 40-44.
itse 158 ja painan tällä hetkellä 64. Kyllä 38 vaate jää kauppaan, se verran inhottavasti vatsaläskit näkyy. Kaiken lisäksi en ole edes mikään sohvaperuna, eilenkin hölkkäsin 4 km ja kävelin saman matkan takaisin. Ja 40/L on koko.
jotka alle 160 senttisinä ja yli 60-kiloisina löydätte 38 koon vaatteita? Pakko olla jokin isojen tyttöjen kauppa?
hm, lindex... ihan normiketjuista.
Pakko sanoa, että kun on alle 160cm, niin ei kyllä nyt normipainoisenakaan ne s tai xs kokoiset paidat istu edelleenkään. Se on valmistajien mielestä ihan mahdotonta, että lyhyellä naisella voisi olla rinnat... Huoh, onneksi on Next, joka toimittaa nykyään Suomeen ja sieltä saa petite-mitoituksella. Vinkkinä lyhkäsille yllipainoisille, että hyvin istuvia yläosia löytyy tuolta, kuten myös oikean mittaisia alaosia, koot tosi pienestä tosi isoon =)
Ostaa kaikki vaatteet pieninä, käyttää jotain tiukkoja jumppahousuja ja paitaa, jonka alta tulee vatsapomuja näkyviin. Juhliin laittaa pienen topin, että tissit osuvat leukaan.
luulisin.