Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullon suljetun osaston pehmustettu huone varattuna täksi yöksi.

Vierailija
04.04.2012 |

sain sen itselleni, kun potkaisin ruokalan lasioven rikki. Läppärin antoivat mukaan ettei käy aika pitkäksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viittiskö joku soittaa Piirin respaan että toisivat, kun mulle eivät antaneet kännykkää täksi yöksi ollenkaan.

Vierailija
2/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää hakata ovea kolme lyhyttä ja kaks pitkää paukutusta, niin tietävät että mulla on vessahätä.

Ja sano sinne Oulun piirimielisairaalan Respaan kun soitat, että höyhentyyny ei käy, koska mulla on astma ja mä oon allerginen höyhenille.

Vierailija
4/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vessojen välissä se. Siellä mä nyt oon ja saan olla kuulemma koko yön.

Vierailija
5/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityishuonetta jollekin toiselle, mutta lupasivat että mä pääsen sellaseen erikoissänkyyn, jossa on turvavyöt käsille ja jaloille etten tipu yöllä sängystä.

Vierailija
6/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivassa yksityishuoneessa ja huonepalvelu tuo tarvittaessa kaikkia nautintoaineita suoraan lihakseen pistettynä.

Ja napapiikinkin ne laittaa ettei tuu veritulppaa jos kovinkin tuohon turvasänkyyn tykästyn.

Vierailija
7/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältää siis täysihoidon ja nautintoaineet. Mut yks paha vika tässä hotellissa on, henkilökunta on ihan perseestä.

Mutta ei näihin halppishotelleihin oo helppo saada kunnollista henkilökuntaa, ku pitää säästää, että yöpyminen tulis asiakkaalle mahdollisimman halvaksi.

Vierailija
8/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit muuten eilen illalla sitten tosiaan nukkumaan silloin kymmenen jälkeen, kun niin uhosit. Hienoa, vuorokausirytmisi on ainakin kunnossa!

T.se, joka muistutti iltalääkkeistä

Vierailija
9/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä oli paloharjotus. Saatana, seittemältä heräsin siihen, kun huoneeseen lappaa palomiehiä ja ne käskee nousta sängystä ylös ja mennä äkkiä alakertaan.

Naapurihuoneessa olivat tupakoineet sängyssä.

Ni kai sitä ihminen vähemmästäkin menee ajoissa nukkumaan jos joutuu keskiyöllä heräämään.

Vierailija
10/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin putkassa. Mutta sama kai se, nyt mä oon täällä.

Vierailija
11/11 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin putkassa. Mutta sama kai se, nyt mä oon täällä.

Teitä "Muumilaakson" asukkaita pyörii sitten ilmeisesti enemmänkin täällä. :D

t.11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi