Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munasolujen luovuttaminen?

Vierailija
04.04.2012 |

Voiko luovuttaa julkisessa sairaalassa, vai onko aina yksityisklinikoilla?

T: luovuttajaksi haluava

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois lapsiasi? Turha selittää ettei ne mitään sun lapsia ole, kun ONHAN NE! Sama kuin sperman luovutus.

Vierailija
2/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois lapsiasi? Turha selittää ettei ne mitään sun lapsia ole, kun ONHAN NE! Sama kuin sperman luovutus.

Mistä lähtien munasolu=lapsi? Ootko sä ihan skitso? Samalla logiikallahan miehet heittelee päivittäin lapsiaan ties mihin vessan seinille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan auttaa jotakuta lasta haluavaa (paria) saamaan lapsen. Ja jos lapsi haluaa selvittää mistä geenit ovat tulleet, olen iloinen, jos hän ottaa yhtettä aikuisena.

ap

Vierailija
4/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulisin että on yksityisten hommia...tosin en tiedä sitten mitä esim. Hyks tai Tyks meinaa...Ja onnea,teet hienon valinnan,autat todellakin jotain paria jotka eivät saa lasta :)

Vierailija
5/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen itse yksityiselle Tampereella. Haluan auttaa muita ja saahan siitä korvauksen olikohan se jotain 600e.

Minustakin olisi kiva jos lapsi täysi ikäisenä ottaisi yhteyttä.

Luulen, että vain yksityiset tekevät sitä juuri tuon palkkion takia, mutta en todellakaan ole varma.

Onnea matkaan!!

Vierailija
6/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kautta voi luovuttaa, tietääkseni. Itse luovutin yksityisklinikalla ja todella hyvin meni jokainen kerta. :)

Vierailija
7/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppeli homma ja kulut korvataan.

Kivut ja säryt tulee kaupan päälle.. ja hyvän mielen.

Vierailija
8/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyseessä sitten yksityinen klinikka tai muu niin kannattaa ehdottomasti. Tarjoat siinä jollekulle mahdollisuuden, ehkä ainoan, saada se oma ihana lapsi.

Te pösilöt jotka väitätte että se munasolu on lapsi - no, ei ole. Olen nyt raskaana ja tämä on mun lapsi. Kun olen raskauden ja synnytyksen selvittänyt, aion luovuttaa vielä uudelleen. Nyt varsinkin olen tajunnut miten arvokasta oma vauva voi olla.

Vierailija
9/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lähin, mutta sinnekin on pitkä matka. Haluaisin silti luovuttaa.

T: ap

Vierailija
10/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni seitsemän. kaikki tarkastukset ect.

Vierailija
11/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla melkein 200km matkaa. voin kyllä reissata, ei siinä mitään, mutta en ihan niin jalo ole, että alkaisin kovin paljon maksaa siitä että luovutan...

T: ap

Vierailija
12/12 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla melkein 200km matkaa. voin kyllä reissata, ei siinä mitään, mutta en ihan niin jalo ole, että alkaisin kovin paljon maksaa siitä että luovutan... T: ap

veikkaan kyllä, että matkoja ei maksettaisi :( Meillä oli ns. oma luovuttaja ja me maksoimme itse hänen kaikki matkansa ja kaikki mahdolliset muut kulunsa ja hoidimme lapsiaan hänen lääkärissäkäyntiensä ajan, tämä väestöliitossa. Toki, jos luovutat yksityisellä, voi asia olla eri. Täältä et varmaan löydä välttämättä oikeita vastauksia, kannattaa selvitellä suoraan lääkäriasemilta tai juurikin väestöliitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi