Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt raivostuttaa kaveri!!!

Vierailija
04.04.2012 |

Mun pitäis tehä ensiviikoksi seminaariesitelmä, lukea kahteen välikokeeseen (matemaattiset aineet), tehdä kandityötä rutkasti (liittyen seminaariesitelmään) ja laskea parit viikoittaiset laskuharjoituket.

Alkaa olemaan jo aika hyvä stressi ja olen kaksivuotiaan lapsen yh.

Nyt vasta iski oikein tajuntaan, että perjantaihan on tosiaan pyhäpäivä eikä lapsi olekaan hoidossa! Ja olin laskenut senkin työpäiväksi... Voi apua!! Olen niin uppoutunut näihin kouluhommiin, että ei mitään hajua kalenterista.

No, sanoin kaverille tästä, niin hänhän tuumasi, että ihan hyvinhän sä ehit tehä ja kerkeet perjantainakin tehä kun se on niin piiiiiitkä. Vittu mua ei naurata yhtään. Sillä ei oo mitään hajua millasta on yrittää tehä kouluhommia samalla kun lapsi pyörii jaloissa, varsinkin yrittää laskee jotain!! Mutta ihan hyvinhän sitä pystyy...

Samanlainen turhautunut olo oli joskus kun lapsi vauvana huuti ennen nukahtamista pari tuntia ja sanoin tästä kaverille, hän vain tuumasi, että kyllä se nukahtaa kun laittaa kyljelleen ja rätin käsien väliin... (Lapsi nousi jo seisomaan).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä avaudut kaverillesi tuollaisesta, jos hällä kerran ei ole mitään hajua, millaista se on?

Miksi ryöpytät oman suunnitteluvirheesi ajankäytössä kaverisi niskaan?

Vierailija
2/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannettasi laitat? :O

Opiskelu lasten kanssa on rankkaa, tiedän kokemuksesta.

Mutta itsepä haluat opiskella. Jos ei onnistu, niin pidä välivuosi tms.

Tai pure hammasta ja mieti, että joskus tämäkin vaihe on takanapäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettoman kaverisi jotenkin meediomaisesti tietää että pääsiäisestä ei enää saa vitsailla kun sulla on mukula? Mitä yleensä odotat asiasta tietämättömän sanovan kun pöliset lapsesi nukutusongelmista?

Avaudu jossain yh-kerhossa.

Vierailija
4/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireesi ei ole hänen syytään. Ei hän ollut edes yhtään ilkeä. Mitä hänen olisi pitänyt sanoa?

Vierailija
5/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan lastas itselleen hoitoon perjantaina. Eiks niin?

Vierailija
6/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kun on vaan aina kovasti tietävinään, että mitenkä kaikki pitäisi tehdä. On NIIIIIIIIN paljon kokemusta lastenhoidosta ja koulunkäynnistä.

ap

Vierailija
7/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhdet tekemättömät laskarit maailmaa kaada. Katot ne läpi, vaikket ehtisi kaikkea laskea.

Vierailija
8/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kun on vaan aina kovasti tietävinään, että mitenkä kaikki pitäisi tehdä. On NIIIIIIIIN paljon kokemusta lastenhoidosta ja koulunkäynnistä.

ap

Mutta syyllinen pitää pahaan oloon löytyä muualta, kuten sinä sen hyvin löysit...

Vierailija
9/9 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toossii kiirreeee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä