Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva nuha. Voiko olla hometta asunnossa?

Vierailija
04.04.2012 |

Mulla on jatkuva nuha. Alkoi vuosi sitten talvella. Kesällä ei ollut, mutta alkoi taas loppuvuodesta ja jatkuu edelleen. Muita flunssan oireita ei ole.

Mies ja vauva eivät oireile, minä vain.

Voiko olla, että vain yksi oireilee? Entä onko silloin syytä epäillä hometta jos nuha katoaa kesällä ja jatkuu taas talven tultua?

Meillä on koira. Kävin myös allergiatesteissä, mutta allergiaa ei ole. Raskausaikana nuha laitettiin raskauden piikkiin, kun limakalvot voivat olla herkemmät.

Millaisia oireita teillä / tutuillanne on ollut jos ovat asuneet hometalossa?

Olisikohan syytä pyytää kosteusmittaja?

Muutimme tänne 4 v sitten jolloin kylppäristä, keittiöstä ja wc:stä otettiin kosteusmittaukset.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksia homeesta ja kosteudesta, otatte yhteyttä asunnon myyjään. Hän on edelleen korvausvelvollinen.

Vierailija
2/2 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen seurauksena mulla alkoi ikiflunssa. Astmankin lykkäs päälle, olin raskaana noihin aikoihin.

Ekat 5v kestin, sitten kyllästyin siihen kun heräsin aina aamuyöstä kun ontelot tulvahti täyteen räkää. Menin lääkäriin, röngtenkuviin, allergiatesteihin. Sain Duactia ja Nasonexiä.

Niiden avulla sainkin helpotusta elämääni seuraavaks viideks vuodeks.

Koskaan tuo ikiflunssa ei parantunut, joten kyllästyin, kun asiakkaat huomautteli mun "nuhasta", kyllästyin niiskuttamaan ja niistämään, kyllästyin nukkumaan suu auki, kyllästyin hengästymään syödessä. Ja kävin eilen asiantuntijalla lääkärissä.

Lääkäri kauhisteli mun polyyppien määrää nenässä.

Sain kortisonia pillereinä, antibioottikuurin ja määräyksen tulla kuukauden päästä röntgeniin jossa tarkistetaan onko polyypit lähteneet. Jos ei, niin harkitaan leikkaushoitoa.

Eli veikkaisin sullakin polyyppia nenässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla