Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua tass ärsyttä ne, jotka ei pidä yhteyttä

Vierailija
04.04.2012 |

omiin vanhempiinsa kun ovat itse hankkineet perheen ja lapsia. Unohtavat täysin oman perheensä (siskot veljet isät ja äidit) jotka ovat olleet siellä alusta asti.

Oma veljeni on tästä oiva esimerkki, eipä ole isän ja äidin luona viitsinyt käydä kuin n kerran vuodesta vaikka asuu 10 km päässä.. Vanhempamme eivät ole lapsenlapsiaan nähnyt kuin ne kerrat kun itse ollaan siellä yritetty käydä, mutta eipä mekään siellä jakseta pakosta käydä kun siellä tuntee itsensä kuin vieraaksi, ei edes lasten kanssa saa leikkiä ilman että joko veli tai vaimo on kyttäämässä. Ei ole lapset kertaakaan olleet isoisänsä tai mummonsa luon hoidossa :/ ainoat jotka heitä saa hoitaa ja nähdä on vaimon vanhemmat.

Alussa syyllistinkin itsekseni veljeni vaimoa, mutta kyllähän se niin on että jos veli olisi kunnon mies hän kyllä osaisi puolustautua ja sanoa hei, se on MUN perhe ja he ovat yhtä lailla perhettä kuin sinunkin perhe.

Onneksi vanhemmillani on sentäs minut ja minun lapset, joita he saavat hoitaa niin paljon kun haluavat :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän