Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kss energia tai Forssan energia, kannattaako ottaa sähkösopimus noista?

Vierailija
03.04.2012 |

Asumme pk-seudulla kerrostalossa ja ottamassa toistaiseksi voimassa olevaa sähkösopimusta, näyttäisi että noissa otsikossa mainituissa olisi hyvin edulliset hinnat. Jotenkin vain epäilyttää, muuttuukohan hinnat nopeasti suuremmiksi? Uskaltaako noista vieraammista ottaa? Helenistä ollut tähän asti.. Kokemuksia? Jos joku paremmin näitä juttuja ymmärtää:)

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan subjektiivinen kokemukseni on että KSS Energiaa en ainakaan voi suositella, paitsi jos tilaat laskusi e-laskuina tai hoidat laskusi aina tehokkaasti ajallaan. Jos tahdot laskut maksaa itse vaikkapa sähköpostilaskulla (pdf) tai vastaavaa niin eipä onnistu KSS:llä. Pitää kirjautua aina heidän omaan melko bugiseen kssonline-sivustoon, josta vasta saa sen laskun ongittua useiden klikkausten takaa, eli et saa laskua esim. sähköpostiin lainkaan. Lisäksi ovat siirtäneet laskutuksen Lindorffille eli perintäfirmaan(?), joka myös tarkoittaa että ellet ole muistanut mennä kssonlinesta hakemaan sähkölaskuasi niin hyvin nopealla aikataululla saat kyllä sitten Lindorffilta huomautuksen. Voit kyllä käydä kssonlinesta klikkailemassa että saat sähköpostiisi muistutuksen siitä kun kssonlineen lasku tulee mutta et mitenkään saa laskua sähköpostiisi. 

Itse kun olen aivan paska laskujen maksaja niin itselle  tämä on erityisen huono systeemi koska sitten kun unohtaa toisen kerran maksaa ajallaan niin tuleekin jo kovat perintäkulut lisäksi kun perintäyhtiöstä kuitenkin kyse. Tietenkin jos olet ihmisiä joka hoitaa laskut aina ajallaan jämptisti niin KSS Energia on hyvä vaihtoehto, aika edullista sähköä. Kaltaisilleni hajamielisille joko muu sähköyhtiö tai sitten e-lasku.

Vattenfall (olikos se Enia nykyään nimeltään) on hyvä kaltaiselleni huonosti laskuja maksavalle. Heillä laskuissa oletuksena maksuaikaa muistaakseni 2 kuukautta (vrt. kss muistaakseni minimi eli 2 vko) ja sittenkin jos jää maksamatta niin ensimmäinen muistutus tulee kuluitta Vattenfallilla. Jotenkin tällainen toiminta tuntuu itselle siltä että asiakasta arvostetaan ja annetaan suuryrityksen suunnalta vähän armoa maksuaikoihin. KSS:n toiminta taas antaa sen kuvan että kun laskutukseen liittyvät puhelut ja sähköpostitkin ohjataan ulkoistettuun perintäfirmaan vaikuttaa että tahdotaan vain sysätä asiakas "muiden harmiksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen sanonut KSS:n kanssa sopimuksen ajat sitten irti, tuli vieläkin laskuja. Väittävät ettei ole sanottu irti. Tästä on sitten väännetty..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi