Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger vai AD/HD?

Vierailija
03.04.2012 |

Kumman valitsisit, jos jompikumpi olisi pakko olla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman rikkain mies on se. Voisin ottaa tuon diagnoosin, jos vaikka sais käännettyä eduksi.

Vierailija
2/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään ihan hyvin elämässä. Toivon ainoastaan, että olisin saanut diagnoosin jo lapsena. Käytin aika monta vuotta nuoruudestani miettien, miksi olen niin poikkeava ja viallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toisen voisin poistaa postaisin sen AS:n toiseen on lääke, joka tehoaa

Vierailija
4/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sentään sosiaalisia. Aspergerit ovat usein vain omissa oloissaan viihtyviä ja erikoisia kiinnostuksenkohteita omaavia nörttejä.

Vierailija
5/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastan itseäni ja elämää. Olen onnistunut löytämään tieni sellaiseen työhön, jossa mun lyhytjänteisyydestä, epäjärjestelmällisyydestä, impulsiivisuudesta jne. on lähinnä hyötyä.

Vierailija
6/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin itse hyvätasoisen aspergerin. Adhd on tosi rasittava sairaus itse lapselle, mutta myös perheenjäsenillekin.

Vierailija
7/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD kirjoitetaan yhteen. AC/DC on rockyhtye ja vaihtovirran merkki. AD/HD on vitsi, joka perustuu tuohon edelliseen.

Vierailija
8/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sentään sosiaalisia.

Koheltava ja meuhkaava rasittava idiootti ei ole sosiaalinen. Sosiaalisuutta ei mittaa vauhti ja meteli.

Vierailija
9/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella as ja toisella adhd. Kumpaakaan en antaisi pois.

Vierailija
10/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo keski-ikää lähentelevä veli, epäilen hänellä olevan as.

Hän ei ole päässyt vieläkään äidistämme irti (asuu hänen luonaan), työtön, hänellä ei ole kavereita, hiljainen ja on outo nörtti. Hän on aina kotona, siis ihan oikeasti aina.

Toivoisin kyllä, että veljeni olisi joka suuntaan touhottava häsläri kuin tuollainen passiivinen muumio.

Vierailija
11/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on as - menestyvä, nerokas, outo as. Ja minussakin on jo valmiiksi paljon niitä piirteitä, joten ei tekisi tiukkaa. Kotonamme tosin ehkä sen jälkeen vallitsisi kaaos, kun ainakaan as-mieheni ei ole käytännöllisimmästä päästä. Hajamielinen professori -tyyppiä.

Vierailija
12/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD, vaihtaisin. AS on lopulta niin syvältä. En enää siedä ihmisiä ollenkaan. Mua kuvottaa ajatus siitä että hengitän ilmaa, joka on ollu toisen keuhoissa.. Kuvottaa kaikki, mitä ne ajattelee. Kuvottaa, että ne on ihmisiä. En haluaisi olla tämmöinen. AS on jotenkin niin syvällä mussa, koko persoonassa. Vihaan sitä.

Vierailija
13/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sentään sosiaalisia.

Koheltava ja meuhkaava rasittava idiootti ei ole sosiaalinen. Sosiaalisuutta ei mittaa vauhti ja meteli.

Aspergereilla ne ovat ennemminkin tuttuja tai kavereita.

Vierailija
14/14 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä aika hämmentävä ja ristiriitainen tilanne. Monien on vaikea ymmärtää, miten huippuälykäs ihminen voi olla sosiaalisesti täysin tumpelo. Tämän vuoksi läheskään kaikilta ei valitettavasti löydy ymmärrystä heitä kohtaan, aina ei edes ammatti-ihmisiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi