Millaisia ovat huvittavat jalankulkijat?
Keille nauratte autossa, ratikassa, bussissa istuessanne?
Kommentit (8)
niin köyhiä, että joutuvat kävelemään.
Siis sellainen että mä lähestyn suojatietä ja selkeesti hidastaen. Jalankulkija arpoo lähteekö liikkeelle vai ei? kun mä tulen siihen päätökseen että se ei halua katua ylittää ja painan kaasua, niin sitten tämä jalankulkija päättääkin kuitenkin ylittää sen tien.
Mä en ikinä tee tota. Mä joko menen yli tai sitten en, mutta ei mitään sellaista menen, en mene, menen, en menekkään jne.
rumille ja aroille. Sellasille keistä näkee että häpeävät itteensä.
HAH-HAH-HAH.
ei olekaan, mutta ne lihavat keski-ikäiset ämmät jotka vaappuvat kapean jalkakäytävän laidalta toiselle, ärsyttävät. Mistään ei pääse ohi ja lopulta on pakko hypätä autotien puolelle.
Ja lenkilläkin olen yleensä niin ajatuksissani, etten huomaa mitään enkä ketään. Huvittavan näköisiä koiria näkyy silloin tällöin. Ihmisissä huvittaa vaan se, että samat ihmiset tulee vastaan samassa kohtaa. Kai niillä on vaan sama reitti ja aikataulu, mutta silti huvittaa.
Siis sellainen että mä lähestyn suojatietä ja selkeesti hidastaen. Jalankulkija arpoo lähteekö liikkeelle vai ei? kun mä tulen siihen päätökseen että se ei halua katua ylittää ja painan kaasua, niin sitten tämä jalankulkija päättääkin kuitenkin ylittää sen tien.
Mä en ikinä tee tota. Mä joko menen yli tai sitten en, mutta ei mitään sellaista menen, en mene, menen, en menekkään jne.
Se jalankulkija ihan vain arpoo sitä, pysähdytkö sinä vai et..meitä kun on ties mitä lasta ja mummoa, pelokasta ja puolisokeaa, jotka eivät osaa arvioida hyvin nopeuksia ja etäisyyksiä.
Siis sellainen että mä lähestyn suojatietä ja selkeesti hidastaen. Jalankulkija arpoo lähteekö liikkeelle vai ei? kun mä tulen siihen päätökseen että se ei halua katua ylittää ja painan kaasua, niin sitten tämä jalankulkija päättääkin kuitenkin ylittää sen tien. Mä en ikinä tee tota. Mä joko menen yli tai sitten en, mutta ei mitään sellaista menen, en mene, menen, en menekkään jne.
Se jalankulkija ihan vain arpoo sitä, pysähdytkö sinä vai et..meitä kun on ties mitä lasta ja mummoa, pelokasta ja puolisokeaa, jotka eivät osaa arvioida hyvin nopeuksia ja etäisyyksiä.
Idiootit ne siellä poikkeloi!
no vaikea sanoa ulkonäön perusteella kyllä, mutta sellaset ilkeät, tosi tympeän näköset ihmiset, töykeät ja röyhkeät kiinnittää huomion ja saa todela raivostumaan, mutta on varmaan myös niitä huvittavimpia.
Ja sellaiset ylimieliset jotka kävelee niin muita yläpuolella ja on niin paljon parempia kuin muut, sellaset joista se suorastaan paistaa. Se huvittaa kyllä enemmänku raivostuttaa.