Kuljeto kesällä hihattomassa paidassa tai otat kylässä neuleen pois
ja alla hihaton paita, vaikka kainalot olis jäänyt sheivaamatta?
Onko sinusta hienoa, että joku tekee niin vähät välittämättä mitä muut ajattelee, vai että hyi kamala!
Kommentit (7)
niin vähän karvoja että saisin olla sheivaamatta kuukauden ennen kuin mitään näkyisi.
Ja muiden karvat ei kiinnosta.
Käytän toppia, vaikken jatkuvasti ajele kainaloitani. Olen sinut kainalokarvojeni kanssa.
mutta onhan siinä jotain hienoa että jollain munaa niin tehdä vaikka ympäristö paheksuukin. Edellyttäen tietysti että muuten on hygieniasta huolehdittu.
Mä sheivaan aina joka toinen päivä, joten vaikka yks kerta jäis välistä niin sänki ei olis kovinkaan pitkä.
Joskus olen töissä ottanut tauolla hetkeksi hihallisen vaatteen pois ja ollut topilla vaikka kainaloissa olisi muutaman päivän sänki. Olen tuolloin kuitenkin varonut nostamasta käsiäni.
En ihaile toisten kainalokarvoja. Oikeastaan ne ällöttävät minua. Karvat sinänsä eivät haittaa, en itsekään sheivale alituiseen (varsinkaan talvella), mutta en kuitenkaan halua nähdä toisten karvoja.
Ei vois vähempää kiinnostaa muiden kainalokarvat. Ite sheivaan, ettei hiki haisis niin voimakkaasti, toki myös siisteyden vuoksi, mutta ei haittaa, jos ei aina jaksa. Paljon enemmän haittaa, jos haisee hielle, itse tai muut.
Sheivaan kyllä päivittäin (kasvaa semmoista vauhtia), että ei mulla pientä sänkeä enempää koskaan olekaan.
Jos olis hirvee pöheikkö kainaloissa niin en kyllä hihattomalla kulkisi, enkä myöskään pitäisi kovin viehättävänä jos joku muu niin tekisi. Jos näkisin rehottavat naisen kainalot hihattomassa paidassa niin pieni huvittuneisuus olisi varmaankin lähinnä se tunne joka heräisi.