Eilen kaupassa nähtyä.
Äiti ja pieni lapsi/vauva siinä ostoskärryjen kaukalossa. Vauvalla niin likainen, siis pinttyneen likainen haalari etten ole kuunaan nähnyt. Jalassa kengät jollaisia oli lapsilla 90-luvun alkupuolella. Päähine yhtä likainen haalarin kanssa.
Äiti anorektisen laiha, silmänaluset valehtelematta mustat, toppatakki voittaisi virttynein takki-kisan. Jalassa monesta kohtaa reikäiset trikoohousut.
Koko vauvan ja äidin olemus kieli likaisuudesta ja köyhyydestä
Arvaatko mitä äiti osti?
Kommentit (23)
enhän minä tiedä vaikka mitä omatekoista söisivät, mutta miten hitossa köyhällä on varaa ostaa parinkymmenen sentin pino mikropitsaa? Sitä en ymmärrä. Samalla rahalla olisi saanut pinon täyttävää ruoka ajos viitsisi nähdä laittamisen vaivan. Ja kun tiedän perheen oikean koon, ei tuossa tainnut olla kuin perheen iltapala. Onneksi isommat saa sentään koulussa Ruokaa. Enkä muuten ymmärrä sitäkään, miksi tuollaisiin olihin lisäännytään jatkuvasti uudestaan ja uudestaan. Jos ei ole varaa lähteä ihmisten ilmoille ehjissä housuissa. Ja ne housut huusi jo kilometrin päähän että ovat reikäiset.
ap
Kun minä olin koulussa niin meidän ruokalassa tehtiin remontti ja se oli 2 viikkoa kiinni. Se aika syötiin noita roiskeläppiä kouluruoaksi. Ei liity tuohon äitiin mitenkään mutta tulipa mieleen. On se kouluruokakin suurimmaksi osaksi eineksiä (kuin myös sairaaloissa ja vastaavissa).
Jos on ihan lopussa niin pitääkin helpottaa elämäänsä. Eineksilläkin elää ja niiden ansiosta on vähemmän kotityötä.
Sulla ei ap taida olla kaikki kotona. Olet todella vastenmielinen ihminen. Toisten arvosteleminen ulkonäön tai ostosten perusteella on äärimmäisen noloa.
siellä näkee jos jonkinmoista väkeä, maatalon isäntiä ja emäntiä ei niin puhtaissa vaatteissa, kiireistä toimistorouvaa vähän liiankin hienoissa vaatteissa, äitejä jotka aamukiireessä käyvät kaupassa tyyliin paplarit päässä:)
Kaikki ostavat mitä milloinkin, Maatalon isäntä osti kerran 15 hampurilaista ja nauroi että ipanoiden toivoma iltapala:) Niin ja rahaa tällä maatalon isännällä kyllä on..
Toivon seuraavaa ohjelmaa nimeltänsä "PERINTÖNÄ TYHMYYS" pääsis ap päärooliinm noiden ennakkoluulojensa kanssa.