Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkohan Lintsi on tänä vuonna nostanut hintoja ??

Vierailija
03.04.2012 |

eviime vuonna ranneke oli jo 37 euroa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kehityksestä jälkeenjäänyt?

Jos on kyse ensimmäisestä,esittäisin kysymyksen: miten osasit tänne palstalle tulla ja näpytellä mitään? Vai osaatko siihenkään kenties vastata?

Jos kuitenkin itse sait koneen auki ja alotustekstin kirjotettua, luulisi että osaat käyttää googlea? . Miten on, osaatko arvata mihin pyydän meneen katsoon. Ellet mitenkään arvannut niin Linnanmäen sivuilta tuokin vastaus olisi selvinnyt.

Jos tekee tiukka osata hakea noin yksinkertainen tieto itse, niin anna kun vähän avitan. Saman verran maksaa rannekkeet tänäkin vuonna.

Siis ei ole noussut hinta.

P.S. Nihin saa S-etukortilla hieman alennusta jos hankit rannekkeet etukäteen Sokoksesta tai Prismasta.

Tai no, unohda koko alennus asia, mene liian vaikeaksi sulle.

Vierailija
2/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme ihmisiä vaivaa että pitää kirjoitella noin ilkeitä vastauksia. Kyllä huomaa että vastaaja itse on todella pahasti kehityksestä jälkeenjäänyt kun tuollaiset asiat nostavat tuollaisen aggression pintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohta kaksi aikuista tai teiniä saa maksaa satasen rannekkeista...huhhuh. 600 markkaa.

Ps. Muistan kun Puuhamaahan pääsi hintaan 45mk 90-luvulla. Hinnat taitavat olla nykyään erilaiset.

Vierailija
4/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kysynyt pelkästään sen itse tiedon takia vaan halusi myös herättää keskustelua vaikkapa huvipuistojen hintatasosta. Taidat itse olla jälkeenjäänyt...

Vierailija
5/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se on Lintsin lipunmyyjä, joka on läpeensä turhautunut kun asiakkaat valittaa hänelle törkyhinnoista :D

Vierailija
6/6 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohta kaksi aikuista tai teiniä saa maksaa satasen rannekkeista...huhhuh. 600 markkaa.

Ps. Muistan kun Puuhamaahan pääsi hintaan 45mk 90-luvulla. Hinnat taitavat olla nykyään erilaiset.

Sata euroa on vuoden 2001 markoissa 505 markkaa ja vuoden 1991 markoissa 426 markkaa. Markoissa ajattelu ei ole kovin hyödyllistä, koska rahan ostovoima on muuttunut melko lailla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän