G:Jos joku maksaisi slaikortin, ja joku vahtisi lapsia, MENISITKÖ PUNTTISALILLE esim. 2 - 3 kertaa viikossa?
Harrastaisitko punttisalia, jos sinulle tarjottaisin mahdolisiuus, vaikka ihan 2 - 3 kertaa jopa viikossa.
Mitä kohtaa kehossasi haluaisit ennenkaikkea treenata?
Kommentit (6)
Mut ei kukaan maksa, eikä kukaan vahtis lapsia...
Jos minun pitäisi maksaa itse salilla käymisestä ja sali olisi jossain " matkan" päässä, en luultavasti kävisi salilla ollenkaan. Joten olen tähän työpaikkasaliin enemmän kuin tyytyväinen, säästää rahaa ja aikaa.
Vierailija:
Jos minun pitäisi maksaa itse salilla käymisestä ja sali olisi jossain " matkan" päässä, en luultavasti kävisi salilla ollenkaan. Joten olen tähän työpaikkasaliin enemmän kuin tyytyväinen, säästää rahaa ja aikaa.
Minkälainen työpaikka, yksityinen vai kunnalla vai valtiolla?
Ihan tulee kade!
Kerran pari viikossa menen salitreenin jälkeen vielä jumppaan. Treenailen koko kroppaa tasapuolisesti kun en oikein usko mihinkään paikalliseen muokkaukseen;)
Tarjousta ei voisi kyllä täysin ohittaa, mutta sais jäädä kerrat tohon 2/vk. Ei haluais olla erossa lapsesta mahdottomasti enää pitkien koulupäivien ja siten hoitopäivien jälkeen. Ja tietty vaatis myös täällä paikkakunnan punttiksen täydellistä remppaa/uusintaa, matkan päähän (n.puoli tuntia) en kyllä lähtis ku viikonloppuna lapsen päiväuniaikaan.
Reenattavaa löytyy yllätys yllätys mahan seudulta, sekä muutkin keski-ja yläkropan lihakset.
Lapsenvahti ei sinällään ole ongelma, mies katsoo sen pari tuntia iltaisin lapsia.