Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Jos joku maksaisi slaikortin, ja joku vahtisi lapsia, MENISITKÖ PUNTTISALILLE esim. 2 - 3 kertaa viikossa?

Vierailija
18.11.2005 |

Harrastaisitko punttisalia, jos sinulle tarjottaisin mahdolisiuus, vaikka ihan 2 - 3 kertaa jopa viikossa.

Mitä kohtaa kehossasi haluaisit ennenkaikkea treenata?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenvahti ei sinällään ole ongelma, mies katsoo sen pari tuntia iltaisin lapsia.

Vierailija
2/6 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei kukaan maksa, eikä kukaan vahtis lapsia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun pitäisi maksaa itse salilla käymisestä ja sali olisi jossain " matkan" päässä, en luultavasti kävisi salilla ollenkaan. Joten olen tähän työpaikkasaliin enemmän kuin tyytyväinen, säästää rahaa ja aikaa.

Vierailija
4/6 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos minun pitäisi maksaa itse salilla käymisestä ja sali olisi jossain " matkan" päässä, en luultavasti kävisi salilla ollenkaan. Joten olen tähän työpaikkasaliin enemmän kuin tyytyväinen, säästää rahaa ja aikaa.

Minkälainen työpaikka, yksityinen vai kunnalla vai valtiolla?

Ihan tulee kade!

Vierailija
5/6 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari viikossa menen salitreenin jälkeen vielä jumppaan. Treenailen koko kroppaa tasapuolisesti kun en oikein usko mihinkään paikalliseen muokkaukseen;)

Vierailija
6/6 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjousta ei voisi kyllä täysin ohittaa, mutta sais jäädä kerrat tohon 2/vk. Ei haluais olla erossa lapsesta mahdottomasti enää pitkien koulupäivien ja siten hoitopäivien jälkeen. Ja tietty vaatis myös täällä paikkakunnan punttiksen täydellistä remppaa/uusintaa, matkan päähän (n.puoli tuntia) en kyllä lähtis ku viikonloppuna lapsen päiväuniaikaan.

Reenattavaa löytyy yllätys yllätys mahan seudulta, sekä muutkin keski-ja yläkropan lihakset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän