Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla kihomatoja vai ei?? Siinäpä pulma!!

Vierailija
03.04.2012 |

Tilanne siis on tämä:

Mulla on ollut viimeiset puoli vuotta peräpukamia, jotka aiheuttavat tietenkin aika ajoin kutinaa peffassa. Näitä hoitelin puikoill+salvalla, menivät pahimmat oireet ohi tuossa kk sitten.

No, olen päiväkodissa töissä ja meillä muutamalla lapsella ollut nyt kihomatoja. Sunnuntai-yönä heräsin itse kovaan kutinaan ja kun menin fikkarilla tutkimaan pyllyreikää, bongasin n.3mm pitkän madon aukon suulla ja sain sen napattua käsiini: se ei liikkunut, mutta näytti ihan madolta.

Aamulla tietty heti apteekkiin ja Pyrvinit kaikille. Kellään perheen lapsista kutinaa EI ole ollut! Lakanat vaihtoon, pyyheet ym pesuun, peitot ulos, lattiat luututtiin jne.

Nyt on kuurista se 3 päivää, edelleen toisinaan kutittelee, mutta ei yöllä!! Eikös ne kihomadot nimenomaan öisin tule munimaan ja se aiheuttais kutinaa?

JA huomasin jälleen peräpukamien pahentuneen peräaukon suulla. Matoja EI ole näkynyt sen yhden 'kuolleen' jälkeen.

Olen saanut jo reseptin Vermox-kuuriin, joka on tehokkaampi matolääke kuin Pyrvin. Nyt vaan en tiedä enää, onko mulla kihomatoja vai ei!! Ihan kummallinen tilanne!

Voinkohan siis ottaa (ja antaa muille perheenjäsenillekin) varmuudeksi ne Vermoxit vielä, vaikka Pyrvinin otosta on vasta se 3 päivää?

Ihan ihme tilanne, kun ei itsekään enää tiedä, mikä siellä peffassa kutiaa....

auttakee ken voi:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa. Kutina loppui mielestäni Pyrvinin kanssa n. viikossa. Muistakaa ottaa uusi annos kahden viikon kuluttua, että munista kuoriutuvat toukat tuhoutuvat!

Yritä olla ajattelematta kutinaa, sitä kun jatkuvasti miettii niin kutiaa entistä enemmän. Harvoin käy niin, ettei Pyrvin toimi, ei kannata liikaa lukea netistä juttuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla