Mit mulle voi tapahtua nyt? En mennyt aamulla töihin
ja puhelin on sieltä soinut vähän väliä, en tietenkään vastaa.
Kommentit (31)
Kokkola kirjoitti:
Joudut varmaan käräjille ja asuntosi otetaan haltuun
Kuka on tämä sankari, joka vastaa muina miehinä neljän vuoden takaiseen viestiin, jonka on kaivanut googlesta?
Vierailija kirjoitti:
miksi ap? oletko nuori? pieni vinkki - joku päivä kadut tuommoinen, kannattaa ottaa vastuuta asioista kun olet kerran mahdollisuuden saanut. Joskus tuntuu että ei jaksaisi mennä töihin mutta on olemassa ns moraali ja sitten sinne mennään. Jos annat asioiden mennä nyt jo päin honkia niin on raskasta 10vuoden päästä alkaa hoitaa jo tapahtuneita virheitä, ja tuommoisen mitättömän asian takia....ole kiltti äläkä pilaa elämäsi koska itse kärsit loppupäässä. Liikaa on niitä jotka niin tekivät.
Onneksi tästä aloituksesta on jo neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Milläs ajattelit vuokrat maksaa?
Tämä ongelma lienee ratkaistu jo vuosia sitten.
Mitä ajatteli 20 nostaessaan vanhan ketjun, vaikka ei oikeasti ollut yhtään mitään lisättävää?
Jos aloittaja on joukossamme, kertoisiko miten kävi.
No, tuliko varoitusta? Ja onko näiden neljän vuoden aikana tullut uutta?
Tuntuu kyllä vähän tylyltä että töissäkävijät tekee näin kun itse olen työttömänä ja ainakin ilmoittoitaisin jos krakaa niin pahasti ettei voi töihin mennä.
Sitten se on potkut. Ja se on tuollaisella laiskalle looserille ihan oikein. Sinusta ei ole työntekijäksi. Työnantajalla on oikeus toimia etunsa mukaan ja ottaa tilallesi työntekijä, joka sitoutuu työhönsä ja hoitaa hommansa. Ei kukaan tuollaista halua palkkalistoilleen. Toivottavasti lusmuilupäiväsi oli kaiken väärti. Työnantajasi tuskin jää sinua enää kaipaamaan, eikä kummoisia suosituksia tule sinulle antamaan.