Pika-apua, pitääkö CV:hen laittaa siviilisääty ja lasten lukumäärä? ev
Kommentit (11)
itse en ole laittanut vuosiin. Syntymäajan kyllä.
aina laittanut. Minun alalla sillä on merkitystä jopa kenen kanssa olet parisuhteessa.
Tarkemmin kun ajattelen, niin mun alalla sillä ei taida olla merkitystä, joten en laita.
Mä oon tosi tiukkis siinä, että en käsittele perheasioita cv:ssä enkä työhakemuksissa.
työnhakuvaiheessa tai ylipäätään ollenkaan?
Perhesuhteeni ja mahdollisten lasteni lukumäärä ovat yksityisasioitani.
aina laittanut. Minun alalla sillä on merkitystä jopa kenen kanssa olet parisuhteessa.
että alallani katsotaan ensimmäiset työvuodet tarkasti työssä tehdyn jatkokoulutuksen etenemistä. Jos siinä on vuosien poissaoloja, niin lapset on sille selkeä syy. Varmaan on paljon myös tilanteita, että ei tartte laittaa.
Jos olet parhaassa lasten teko iässä ja lapsia on jo usemapi niin melkeinpä kannattaa laittaa. Lisäksi se että on naimissa ja perustanut perheen kertoo siitä että kykenee sitoutumaan. Ja äidit on yleensä arvostettuja työntekijöitä. Hyvä stresssin sietokyky ja organisointitaito,.
Haetko töitä omilla ansioillasi vai puolisosi suhteilla?
Vierailija - 02.04.12 08:44 (ID 14597443)
väärän ihmisen kanssa parisuhteessa oleminen - tai joskus vain sen esille tuominen - voi viedä hyvänkin työn nenän edestä. Et taida tuntea kulttuurielämää.
riippuu siitä, kuinka vapaamuotoinen cv muuten on; jos se on tärkeää työn kannalta, sitten laitat